Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:632862
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas   
  Ievads   
1.  Reklāmas kampaņas izstrādes teorētiski – metodoloģiskie aspekti   
1.1.  Reklāmas kampaņas būtība   
1.2.  Reklāmas kampaņas izstrādes posmi   
2.  Masu informācijas līdzekļa izvēle kā reklāmas kampaņas izstrādes posms   
2.1.  Masu informācijas līdzekļu veidi   
2.1.1.  Reklāma presē   
2.1.2.  Iespiedreklāma   
2.1.4.  Radio un televīzijas reklāma   
2.1.5.  Izstādes un gadatirgi   
2.1.6.  Reklāmas suvenīri   
2.1.7.  Tiešā pasta reklāma   
2.1.8.  Vides reklāma   
2.1.9.  Public relations pasākumi   
2.1.10.  Datorizētā reklāma   
2.2.  Reklāmas specifika dažādos masu informācijas līdzekļos   
2.3.  Masu informācijas līdzekļa izvēles metodika   
3.  Optimālā reklāmas budžeta veidošanas problēma, izvēlējoties masu informācijas līdzekli   
4.  Latvijas masu informācijas līdzekļu analīze   
5.  Informācijas bāzes veidošana masu informācijas līdzekļa izvēlei, izstrādājot uzņēmuma reklāmas kampaņu   
5.1.  Uzņēmuma “SRZ” darbības Latvijas tirgū analīze   
5.2.  Trikotāžas izstrādājumu Ogres pilsētas tirgus pētījuma programma   
5.3.  Pētījuma rezultātā iegūtas informācijas analīze   
5.4.  Rekomendācijas uzņēmumam “SRZ” izvēlējoties masu informācijas līdzekli reklāmas kampaņas veikšanai   
  Secinājumi   
  Literatūras saraksts   
  Pielikums   
Extract

Secinājumi
Ciktāl reklāmas iedarbības rezultāts izrādas ilgā laikā posmā, tādējādi reklāmu jāizskata kā ilgtermiņa kapitāla ieguldījumu uzņēmuma nākotnes peļņā. Reklāma tiek izmantota nākotnes pārdošanu stimulēšanai, tomēr tai ir liels spēks kā potenciāla uzkrāšanas faktoram. T.i. reklāma veido patēriņa priekšrocības un nodomus, kas savukārt sekmē uzņēmuma reputācijas un cieņas pastiprināšanu.
No veiktā darba var secināt, ka:
1. reklāma ir efektīva tikai tādā gadījumā, ja tā ir iekļauta produkcijas ražošanas un tās notākšanas līdz patērētājam kopējā procesā. Atšķirtie, epizodiskie reklāmas pasākumi ir nepietiekami efektīvi pat ar reklāmas augsto kvalitāti.
2. katru posmu, sākot ar produkcijas ražošanas brīdi un beidzot ar tās noietu, jāpavada ar reklāmas iedzrbības aktīvo programmu. Mērķtiecīgām reklāmas pūlēm jābūt kā ražošanas sfērā, tā arī tirdzniecības sfērā. Ja nav prāsmes izmantot reklāmas līdzekļus, samazinās iespēja aktīvi ietekmēt tirgus, nodrošināt panākumus konkuretcīņā par noieta tirgu.
3. izvēles apstākļos, kad reklāma sekmē apstākļu izveidošanu brīvai pakalpojumu, preču izvēlei, pircējs var būt iekļauts ražošanas mērķorientācijas uz pieprasījumu, uz iedzīvotāju konkrēto grupu vajadzībām procesā.
4. ar reklāmas palīdzību tirgus kļūst skaidrāks un pieejamāks pircējiem ar dažādām gaumēm un vajadzībām, ar ienākumu dažādiem līmeņiem, ar atšķirīgām tradīcijām attiecībā uz patēriņu.
5. efektivitāti var sasniegt plānojot savu darbību un savākt informāciju par mŗķtirgus stāvokli un dinamiku, par konkurentu finansu stāvokli, par sava uzņēmuma eksistējošām iespējam un attīatības perspektīvām.
6. preču efektīvā reklamēšana paredz preces izšķirāmās īpatnības atbilstību mērķtirgus imidžam un vēlmēm, kā arī nesēja imidžam un iespējam, lai reklāma sasniegtu mērķtirgu precīzāk un ātrāk.
7. veiktā pētījuma galvenie secinājumi ir tas, ka izvietot reklāmas sludinājumus ir vēlāms avīzē “Kaleidoskops” 2 reizes mēnesī 6 mēnešu laikā, žurnālā “Ļubļu” 1 mēneša laikā. Ir lietderīgi izvietot reklāmas klipus KST kanālā 2 reizes dienā un Ogres televīzijā 20 reizes mēneša laikā pa 30 sekundēm, logotipa izvietošana ekrāna stūrī filmu laikā – 30 stundas mēnesī, kā arī piedālīties ikgada izstādē “Stils un Mode”.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1382591
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register