Term Papers
Business and Law
Economics
Masu mediju līdzekļu izvēles problēma reklāmas kampaņas o...-
Masu mediju līdzekļu izvēles problēma reklāmas kampaņas organizēšanai
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācijas | ||
Ievads | ||
1. | Reklāmas kampaņas izstrādes teorētiski – metodoloģiskie aspekti | |
1.1. | Reklāmas kampaņas būtība | |
1.2. | Reklāmas kampaņas izstrādes posmi | |
2. | Masu informācijas līdzekļa izvēle kā reklāmas kampaņas izstrādes posms | |
2.1. | Masu informācijas līdzekļu veidi | |
2.1.1. | Reklāma presē | |
2.1.2. | Iespiedreklāma | |
2.1.4. | Radio un televīzijas reklāma | |
2.1.5. | Izstādes un gadatirgi | |
2.1.6. | Reklāmas suvenīri | |
2.1.7. | Tiešā pasta reklāma | |
2.1.8. | Vides reklāma | |
2.1.9. | Public relations pasākumi | |
2.1.10. | Datorizētā reklāma | |
2.2. | Reklāmas specifika dažādos masu informācijas līdzekļos | |
2.3. | Masu informācijas līdzekļa izvēles metodika | |
3. | Optimālā reklāmas budžeta veidošanas problēma, izvēlējoties masu informācijas līdzekli | |
4. | Latvijas masu informācijas līdzekļu analīze | |
5. | Informācijas bāzes veidošana masu informācijas līdzekļa izvēlei, izstrādājot uzņēmuma reklāmas kampaņu | |
5.1. | Uzņēmuma “SRZ” darbības Latvijas tirgū analīze | |
5.2. | Trikotāžas izstrādājumu Ogres pilsētas tirgus pētījuma programma | |
5.3. | Pētījuma rezultātā iegūtas informācijas analīze | |
5.4. | Rekomendācijas uzņēmumam “SRZ” izvēlējoties masu informācijas līdzekli reklāmas kampaņas veikšanai | |
Secinājumi | ||
Literatūras saraksts | ||
Pielikums |
Secinājumi
Ciktāl reklāmas iedarbības rezultāts izrādas ilgā laikā posmā, tādējādi reklāmu jāizskata kā ilgtermiņa kapitāla ieguldījumu uzņēmuma nākotnes peļņā. Reklāma tiek izmantota nākotnes pārdošanu stimulēšanai, tomēr tai ir liels spēks kā potenciāla uzkrāšanas faktoram. T.i. reklāma veido patēriņa priekšrocības un nodomus, kas savukārt sekmē uzņēmuma reputācijas un cieņas pastiprināšanu.
No veiktā darba var secināt, ka:
1. reklāma ir efektīva tikai tādā gadījumā, ja tā ir iekļauta produkcijas ražošanas un tās notākšanas līdz patērētājam kopējā procesā. Atšķirtie, epizodiskie reklāmas pasākumi ir nepietiekami efektīvi pat ar reklāmas augsto kvalitāti.
2. katru posmu, sākot ar produkcijas ražošanas brīdi un beidzot ar tās noietu, jāpavada ar reklāmas iedzrbības aktīvo programmu. Mērķtiecīgām reklāmas pūlēm jābūt kā ražošanas sfērā, tā arī tirdzniecības sfērā. Ja nav prāsmes izmantot reklāmas līdzekļus, samazinās iespēja aktīvi ietekmēt tirgus, nodrošināt panākumus konkuretcīņā par noieta tirgu.
3. izvēles apstākļos, kad reklāma sekmē apstākļu izveidošanu brīvai pakalpojumu, preču izvēlei, pircējs var būt iekļauts ražošanas mērķorientācijas uz pieprasījumu, uz iedzīvotāju konkrēto grupu vajadzībām procesā.
4. ar reklāmas palīdzību tirgus kļūst skaidrāks un pieejamāks pircējiem ar dažādām gaumēm un vajadzībām, ar ienākumu dažādiem līmeņiem, ar atšķirīgām tradīcijām attiecībā uz patēriņu.
5. efektivitāti var sasniegt plānojot savu darbību un savākt informāciju par mŗķtirgus stāvokli un dinamiku, par konkurentu finansu stāvokli, par sava uzņēmuma eksistējošām iespējam un attīatības perspektīvām.
6. preču efektīvā reklamēšana paredz preces izšķirāmās īpatnības atbilstību mērķtirgus imidžam un vēlmēm, kā arī nesēja imidžam un iespējam, lai reklāma sasniegtu mērķtirgu precīzāk un ātrāk.
7. veiktā pētījuma galvenie secinājumi ir tas, ka izvietot reklāmas sludinājumus ir vēlāms avīzē “Kaleidoskops” 2 reizes mēnesī 6 mēnešu laikā, žurnālā “Ļubļu” 1 mēneša laikā. Ir lietderīgi izvietot reklāmas klipus KST kanālā 2 reizes dienā un Ogres televīzijā 20 reizes mēneša laikā pa 30 sekundēm, logotipa izvietošana ekrāna stūrī filmu laikā – 30 stundas mēnesī, kā arī piedālīties ikgada izstādē “Stils un Mode”.
…
Maģistra darba tēma ir masu informācijas līdzekļa izvēle reklāmas kampaņas veikšanai. Darbs iekļauj masu informācijas līdzekļa izvēles teorētisko pamatojumu, programmas aprakstu, patērētāju uzvedības analīzi, kā arī konkrētā pētījuma par dažādu masu mediju iedarbību uz trikotāžas izstrādājumu patērētājiem rezultātu analīzi. Darbā tiek analizēti arī ārējie faktori, kuri nosaka šī darbības veidu Ogrē, trikotāžas izstrādājumu vietēja tirgus īpatnību aprakstu, uzņēmuma “SRZ” darbības analīzi kā viena no kvalitatīvāko trikotāžas izstrādājumu ražotāja. Veiktā pētījuma rezultātā tiek izšķirtas masu informācijas līdzekļa izvēles iespējas veicot trikotāžas izstrādājumu reklāmas kampaņu.
- Masu mediju līdzekļu izvēles problēma reklāmas kampaņas organizēšanai
- Reklāmas attīstība un reklāmas iespējas uzņēmumā SIA "X"
- Reklāmas tiesiskais regulējums un reklāmas līgums
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Term Papers for university90
Evaluated! -
Reklāmas pasākumu organizēšana uzņēmumā mūsdienu konkurences apstākļos
Term Papers for university66
Evaluated! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Term Papers for university84
Evaluated! -
Reklāmas līdzekļu izmantošanas analīze nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA BaltHaus
Term Papers for university98
Evaluated! -
Reklāmas pielietojuma izpēte un tās efektivitātes novērtējums SIA NNN
Term Papers for university85
Evaluated!