Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:203596
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 46 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Saīsinājumi un speciālie termini    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas teorētiskais raksturojums    7
1.1.  Reklāmas jēdziens un tās vieta mārketinga komunikāciju kompleksā    7
  Komunikācijas procesa dalībniekiem – uzņēmumiem jāplāno un jāveido komunikācijas starp pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares grupām    8
  Ja salīdzina dažādus preces virzīšanas veidus, jāsecina, ka tiem ir gan priekšrocības, gan trūkumi, skat. 1.1.tabulu    12
  Apkopojot augstāk minēto, jāsecina, ka reklāmai ir svarīga loma mārketinga komunikāciju kompleksā. Jāsecina, ka katram preces virzīšanas veidam ir priekšrocības un trūkumi. Parasti uzņēmumi kombinē dažādus virzīšanas veidus    13
1.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    13
1.3.  Reklāmas veidi    16
2.  Reklāmas organizēšana    20
2.1.  Reklāmas plānošana    20
2.2.  Reklāmas veidošana    22
2.3.  Reklāmas stratēģijas izvēle    26
2.4.  Reklāmas kampaņa    27
3.  Reklāmas juridiskie un ētiskie aspekti    32
4.  Pakalpojumu reklāmas specifika    35
5.  SIA “AVERTS” darbības raksturojums    40
6.  Reklāmas pielietojums uzņēmumā SIA „AVERTS”    46
6.1.  Mērķauditorijas noteikšana    46
6.2.  Uzņēmuma reklāmas mērķu noteikšana    51
6.3.  Reklāmas stratēģija un taktika SIA „AVERTS”    53
6.4.  Reklāmas budžeta plānošana un aprēķināšana    68
7.  Reklāmas efektivitātes aprēķināšanas metožu pielietojums SIA „AVERTS”    77
7.1.  Komunikatīvā efektivitāte    77
7.2.  Ekonomiskā efektivitāte    81
  Secinājumi un priekšlikumi    88
  Kopsavilkums    91
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    94
Extract

Pēc Eiropas Savienības paplašināšanās un vienotā tirgus izveidošanās, Baltijas reģionā palielinās uzņēmumu konkurence un piedāvāto produktu veidi un apjomi. Tirgus ir piesātināts ar produktu piedāvājumu, aizvien straujāk tiek dibinātas nekustamā īpašuma firmas. Līdz ar to, lai nodrošinātu sekmīgu uzņēmuma darbību, arvien aktuālāka kļūst pēc iespējas efektīvāku mārketinga līdzekļu izvēle. Lai to panāktu, ikvienam uzņēmumam būtu nepieciešams izvērtēt esošo reklāmas stratēģiju un to pielāgot jaunajām tirgus prasībām, kas palīdzētu uzņēmuma attīstībai un nodrošinātu lielākus produktu pārdošanas apjomus.
Tātad lai uzņēmums varētu pastāvēt un attīstīties tālāk, ir jāveic reklāmas darbības analīze. Pieaugot konkurencei, un mainoties pircēju vajadzībām, aktuāli ir novērtēt uzņēmuma patreizējo darbību un turpmākās attīstības iespējas.
Uzņēmējdarbības dažādus aspektus ir pētījuši daudzi Latvijas un ārvalstu zinātnieki, piemēram, V.Praude, J. Beļčikovs, J. Šalkovska, H.Kārters, Dž. Vītera. Tomēr pagaidām, it īpaši Latvijā, ir maz pētījumu, kas padziļināti pētītu reklāmas efektivitātes aprēķināšanas metodes un to pielietojumu mazajos uzņēmumos, jo mazo un vidējo uzņēmumu reklāmas metodes un pielietojums atšķiras no lielo uzņēmumu metodēm.
Diplomdarba mērķis ir veikt reklāmas pielietojuma izpēti un efektivitātes novērtēšanu no teorijas viedokļa, kā arī uzņēmuma „AVERTS” piemērā.
Diplomdarba uzdevumi:
1)izpētīt reklāmas būtību un tās veidošanas principus,
2)izpētīt reklāmas juridiskos un ētiskos aspektus,
3)noteikt pakalpojumu reklāmas specifiku,
4)raksturot SIA „AVERTS” darbību un reklāmas pielietojumu uzņēmumā,
5)izpētīt reklāmas efektivitātes aprēķināšanas metodes un pielietot tās uzņēmuma AVERTS reklāmas darbības analīzē,
6) apkopot pētījuma rezultātus secinājumos un izvirzīt priekšlikumus reklāmas efektivitātes uzlabošanai SIA „AVERTS” .…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register