Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:847098
 
Evaluation:
Published: 05.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
1.  MIGRĀCIJAS IEDALĪJUMA TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    7
1.1.  Migrācijas iedalījuma raksturojums    7
1.1.1.  Mobilitātes ekonomiskie un ne-ekonomiskie faktori    7
1.1.2.  Dzīvesveida migrācija    10
1.2.  Imigrācijas pievilcīgums    12
2.  MIGRĀCIJAS TIESISKAIS REGULĒJUMS LATVIJAS REPUBLIKĀ    14
2.1.  Eiropas Savienības tiesību sistēma un tās ietekme uz Latvijas Republikas tiesību sistēmu    14
2.2.  Eiropas Savienības tiesību aktu pārņemšana    18
2.2.1.  Tiesību aktu veidi    19
2.2.2.  Pārņemšanas metodes un saskaņošanas veidi    22
2.2.3.  Normatīvo aktu projektu izstrādāšanas pamatnosacījumi    24
2.3.  Latvijas Republikas migrācijas regulējoša tiesiskā bāze    28
2.4.  Latvijas Republikai saistošo starptautisko konvenciju prasības    34
2.5.  Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktās ārzemnieku tiesības un pienākumi    40
  SECINĀJUMI UN REKOMENDĀCIJAS    56
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    57
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Autors izstrādājot darbu ir nonācis pie šādiem secinājumiem un izvirzījis vairākus priekšlikumus:
1. Pēdējos gados Latvijas normatīvajos aktos ieviestas vairākas Eiropas Savienības prasības, tāpat Latvija ir izmantojusi Eiropas fondu sniegtās iespējas, lai paaugstinātu savu kapacitāti nelegālās migrācijas mazināšanas jomā.
2. Sākot ar 2011.gada jūliju, kad normatīvajos aktos tika nostiprināts brīvprātīgās atgriešanas princips, priekšroka dodama brīvprātīgai izceļošanai. Piespiedu izraidīšana paredzēta kā galējais līdzeklis, ja ārzemnieks nepilda izbraukšanas rīkojumu, rada apdraudējumu valsts drošībai, ir iesaistīts nelegālās imigrācijas veicināšanā vai ārzemnieks nevar norādīt vietu, kur viņš uzturēsies līdz attiecīgās izraidīšanas procedūras beigām u.c.
3. Pirms 2011.gada 1.jūlija, ja Valsts robežsardze aizturēja ārzemnieku par nelikumīgu uzturēšanos valstī, uzreiz tika pieņemts lēmums par viņa piespiedu izraidīšanu, bet ne visus no tiem Valsts robežsardzei bija iespējams izpildīt, jo neizdevās pierādīt ārzemnieka saikni ar valsti, uz kuru bija nolemts viņu izraidīt, vai saņemt atgriešanas apliecību no attiecīgās valsts pārstāvniecības.
4. Tā kā Latvija nesaskaras ar lielu nelegālo imigrantu plūsmu, līdz šim nav bijusi nepieciešamība lemt par jebkāda veida programmām nelegālo imigrantu statusa legalizācijai Latvijas Republikā.
5. Ieviešot Atgriešanas Direktīvu Latvijas normatīvajos aktos, ir būtiski mainījies Valsts robežsardzes un Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register