Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:539330
 
Evaluation:
Published: 09.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    8
DARBĪBAS PAMATPRINCIPI UZŅĒMUMĀ SIA „OGREBURGER”    10
1.1  SIA „OGREBURGER” vēsture    10
1.2  Personāla vadība uzņēmumā    13
1.3  Personāla piesaistīšana    24
PERSONĀLA MOTIVĀCIJAS TEORĒTISKĀ PIEEJA    30
2.1  Personāla motivacijas pieejas noteikšana    30
2.2  Personāla motivēšanas nozīme    31
2.3  Motivēšanas teorijas    33
EKONOMISKIE FAKTORI KA PAMATA NOSACĪJUMI MOTIVĀCIJAS PRINCIPU REALIZĒŠANAI „OGREBURGER” DARBĪBĀ    39
3.1  Finanšu vadības mērķi un uzdevumi    39
3.2  Īzmaksu struktūra    42
3.3  Finanšu pārskatu horizontālā un vertikālā analīze    45
3.3.1  Horizontālās analīzes metode    45
3.3.2  Vertikālās analīzes metode    46
3.4  Finanšu pārskatu koeficientu analīze    46
3.4.1  Likviditātes rādītāji    48
3.4.2  Maksātspējas rādītāji    50
3.4.3  Līdzekļu izmantošanas efektivitātes rādītāji    51
3.4.4  Rentabilitātes (ienesīguma) rādītāji    53
3.5  Darba samaksas fondu analīze    56
UZŅĒMUMA motivĀcijas sistĒmas    59
4.1.  Kopējais uzņēmuma un darbinieku raksturojums    59
4.2.  Darbinieku apmierinātības analīze uzņēmumā    63
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI SIA „OGREBURGER” DARBASPĒJAS UZLABOŠANA    72
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    75
Extract


Cilvēkiem vienmēr ir iemesls, kas skaidro ko viņi dara, pat ja citiem un reizēm viņiem pašiem tas nav skaidrs. Tieši menedžeriem ir ļoti svarīgi izprast, kāpēc darbinieki uzvedās tieši tā un bet ne savadāk. Tas dod vadītājiem vērtīgu informāciju par to, kādas vajadzības darbinieki grib apmierināt savā darbā.
Ir tāda vajadzību rinda, kas ļauj noskaidrot cilvēku motivāciju. Galvenais – pievērst uzmanību tieši tam, ko gri cilvēki no sava darba, un kā viņu vajadzības var apmierināt ar labi izstradātiem stimulācijas metodēm, tādiem ka finanšu un nefinanšu apbalvojums.
Stimulācijas pamatā ir ārējo faktoru mijiedarbība – stimulu. Stimulēšana – ir viens no veidiem, ar ko var veikt darbības motivēšanu.
Tēmas aktuālitāte: Lai sasniegtu noteiktus mērķus, uzņēmuma personālam jāstrādā efektīvi – tam ir jāsasniedz maksimālus rezultātus, un tam jānotiem ne no bailēm vai spēka. Labākais veids ka sasniegt iecerēto – darbinieka atalgojums un viņa personālitātes attīstība.
Diplomdarba mērķis: izanalīzēt uzņēmuma SIA „OgreBurger” darbību un izstrādāt priekšlikumus darba aktivitātes uzlabošanai.
Pētījuma objekts: SIA „OgreBurger” darbība.
Pētījuma priekšmets: motivācijas metodes, kas ļautu paaugstināt personāla aktivitāti. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −28,47 €
Work pack Nr. 1250031
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register