Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Nekustamo īpašumu uzņēmuma SIA "ARE" reklāmas satura un e...-
Nekustamo īpašumu uzņēmuma SIA "ARE" reklāmas satura un efektivitātes novērtējums
Nr. | Chapter | Page. |
Аннотация | 4 | |
IEVADS | 6 | |
1. | REKLĀMA, TĀS SATURS UN NOVĒRTĒŠANA | 8 |
1.1. | Reklāmas būtība | 8 |
1.2. | Reklāmas psiholoģiskais aspekts | 11 |
1.3. | Reklāmas veidi un tās izplatīšanas līdzekļi | 15 |
1.4. | Reklāmas programmas novērtēšana | 28 |
1.5. | Reklāmas saturu regulējošā likumdošana | 29 |
2. | SIA „ARE” Reklāmas analīze | 34 |
2.1. | Uzņēmuma vēsture un darbības raksturojums | 34 |
2.2. | Firmas stils un logo | 46 |
2.3. | Reklāma laikrakstos un žurnālos | 49 |
2.4. | Poligrāfiskā reklāma | 53 |
2.5. | Reklāmas suvenīri | 55 |
2.6. | Reklāma izstādē | 57 |
2.7. | Reklāma internetā | 59 |
2.8. | Vides reklāma | 60 |
2.9. | Reklāma TV | 61 |
2.10. | Reklāma radio | 64 |
2.11. | Imidža reklāma | 65 |
2.12. | Reklāmas budžeta plānošana | 67 |
3. | sia „ARE” reklāmas satura un izpildījuma novērtējums | 73 |
3.1. | Reklāmas efektivitātes novērtējums un tās paaugstināšanas iespējas | 73 |
3.2. | SIA „ARE” reklāmas efektivitātes novērtējums | 77 |
secinājumi un priekšlikumi | 92 | |
izmantotās literatūras un avotu saraksts | 94 |
No 1960. gada PSRS aktīvi sāka darboties valsts būvniecības programma, kad būvēja visu: rūpniecības, fabrikas, sovhozus, mājas utt. Piemēram, 1960. gadā uzbūvēto dzīvojamo ēku kopējā platībā Rīgā bija 223,3 tūkst. m2 , bet 1970. gadā sasniedza savu virsotni 356,5 tūkst. m2 apmērā. Uzbūvēto dzīvokļu skaits Rīgā arī auga no 214 dzīvokļiem 1926. gadā līdz 7423 dzīvokļiem 1970 gadā, bet, kopš Latvijas neatkarības atgūšanas, uzbūvēto dzīvokļu skaits strauji samazinājās līdz 411 dzīvokļiem 1995. gadā un tikai 115 dzīvokļi 2000. gadā.
Līdzīga situācija ir arī citur Latvijā. Ja ņemsim kopējo uzbūvēto dzīvokļu skaitu Latvijā, tad 1980 gadā to skaits bija 19,4 tūkstoši, 1990. gadā 13,3 tūkstoši, 1995. gadā tikai 1,8 tūkstoši dzīvokļu.
Ikviena mūsu diena sastāv no pakalpojumu sniegšanas un to patērēšanas – gan darbā, gan veikalā, gan skolā, gan teātrī, utt. Ikvienā brīdī cilvēks ir vai nu pakalpojumu sniedzējs vai to patērētājs. Visu laiku šīs abas lietas ir saistītas. Bet, lai pakalpojumu sniegšana kļūtu efektīvāka, populārāka, ienesīgāka, ir nepieciešams, lai citi par šiem pakalpojumiem uzzinātu, jeb vienā vārdā sakot – nepieciešams reklamēt tos. Arvien lielāku nozīmi un lomu mūsu ikdienas dzīvē ieņem reklāma. Varētu teikt, ka arī tā ir mums visapkārt – gan darbā, gan mājās, gan uz ielas.
SIA „ARE” jau 10 gadus darbojas Latvijas nekustamā īpašuma tirgū. Pirmie darbības gadi ir visgrūtākie ikvienam uzņēmumam, tāpēc darba autoru pārsteidza tas – kā tik īsā laika posmā uzņēmumam ir izveidojusies tik bagātīga reklāma un palielinājies piedāvāto pakalpojumu skaits, un 10 uzņēmuma darbības gadu laikā tas ir kļuvis par vienu no vadošajiem šajā nozarē.
Šie jautājumi autoru ļoti ieinteresēja, kā arī likās interesanta gan uzņēmuma pakalpojumu, gan reklāmas izaugsme gadu gaitā, tāpēc autors Diplomdarbā izvēlējās raksturot un analizēt uzņēmuma reklāmu. Vēl viens no iemesliem par labu šai izvēlei bija – neviens no uzņēmuma darbiniekiem nekad nebija ne pētījis, nedz arī pievērsis uzmanību kā reklāma ietekmē uzņēmuma sniegtos pakalpojumus, un otrādi – kā pakalpojumi ietekmē uzņēmuma reklāmu – tās veidus, saturu, izpildījumu.
Diplomdarba mērķis ir novērtēt SIA „ARE” reklāmas veidu efektivitāti un sniegt priekšlikumus tās pilnveidei un efektivitātes paaugstināšanai.
Lai sasniegtu šo mērķi, diplomdarbā tiek izvirzīti šādi uzdevumi:
iepazīties ar reklāmas vēsturi, tās veidiem un izplatīšanas līdzekļiem, kā arī likumdošanu, kas regulē reklāmas saturu;
raksturot SIA „ARE” reklāmas veidus;
noteikt reklāmas efektivitāti uzņēmumā un sniegt priekšlikumus SIA „ARE” reklāmas efektivitātes paaugstināšanai
Darbā tiek pielietota izzinošā, statistiskā, novērtēšanas un salīdzināšanas metode.
Lai reklāmas satura novērtējums un salīdzinājums būtu pilnvērtīgāks un efektīvāks, darba autors izmantojis dažādus informācijas avotos – pētnieciskos darbus par mārketingu, nekustamo īpašumu tirdzniecību, periodiku, interneta resursus, kā arī SIA „ARE” nepublicētos materiālos. …
Nekustamā īpašuma tirgus ir viens no komplicētākajiem tirgus veidiem, kas prasa ļoti specifiskas un plašas zināšanas visiem tā dalībniekiem – īpašniekiem, pārdevējiem, pircējiem. Lai nekustamo īpašumu vai tā pakalpojumu izdevīgi pārdotu vai nopirktu, ir ļoti labi jāpārzina, gan tie kā prece, gan arī šīs preces vērtība. Jāpazīst arī pats nekustamā īpašuma tirgus, tā piedāvājums un pieprasījums, tirgus cenas veidošanās, tās noteikšanas metodes, likumi un noteikumi, kas regulē šo tirgu. Pats par sevi saprotams, ka ne pircējam, ne īpašuma pārdevējam parasti šādu tik plašu un visaptverošu zināšanu nav. Tāpēc šīs personas, veicot darījumus nekustamā īpašuma tirgu, parasti izmanto profesionāla starpnieka – nekustamā īpašuma tirdzniecības speciālista – pakalpojumus. Par šādas profesijas nepieciešamību liecina tās tūkstošiem gadu ilgā pastāvēšana visā pasaulē. Pie mums Latvijā starpniekus pieņemts saukt par nekustamā īpašuma mākleriem un aģentiem. Pašlaik Latvijā notiek aktīvā darbība nekustamā īpašuma sfērā. Par to liecina statistikas fakti un raksti presē. Lai arī visaktīvāk darījumi ar nekustamo īpašumu novērojami Rīgā un Jūrmalā, pēdējā laikā lielā interese ir arī par nekustamajiem īpašumiem lauku rajonos. To var pamatot ar iedzīvotāju labklājības līmeņa pieaugšanu. Ja uzņēmēji iegulda līdzekļus atpūtas kompleksu ierīkošanai, tad privātpersonas iegādājas zemi, lai būvētu vasarnīcas.
- Nekustamo īpašumu uzņēmuma SIA "ARE" reklāmas satura un efektivitātes novērtējums
- Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Term Papers for university25
-
Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Term Papers for university31
-
Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Term Papers for university67
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Term Papers for university46
Evaluated! -
Personālvadības optimizācijas iespējas uzņēmumā "Nelda"
Term Papers for university70