Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:273731
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.07.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pakalpojumu kvalitāte viesnīcu biznesā    5
1.1.  Viesnīcu kā tūrisma sektoru raksturojums    5
1.2.  Pakalpojumu kvalitātes kritēriji viesnīcās    6
1.3.  Klientu apkalpošanas kultūras izveide organizācija un tās nozīme    12
1.4.  Pakalpojumu kvalitātes loma viesnīcu uzņēmējdarbībā    15
1.5.  Pakalpojumu kvalitātes novērtēšanas metodes    16
2.  Pētījuma metodoloģija    23
3.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" darbības raksturojums    26
3.1.  Viesnīcas raksturojums    26
3.2.  Viesnīcas saimnieciskās darbības izvērtējums    28
4.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes analīze    30
4.1.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu sniegšanas procesa analīze    30
4.2.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" mārketinga vides analīze    32
4.3.  Sociālos medijos un rezervēšanas sistēmās atspoguļotais klientu vērtējums    37
4.4.  Klientu anketēšanas rezultātu analīze    38
4.5.  Uzņēmuma personāla viedokļa par pakalpojumu kvalitāti analīze    50
4.6.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas iespējas    51
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    57
  Izmantotā literatūra un avoti    58
  Pielikumi    60
Extract

Pētījuma aktualitāte
Augstas konkurences apstākļos izdevīgāku pozīciju iegūst tās viesnīcas, kuras primāri cenšas apmierināt patērētāju vēlmes. Veiksmīgas viesnīcas, lai sasniegtu ekonomisku izdevīgumu no savas darbības, nodrošina klientu vēlmju apmierināšanu un apmierina viņu sociālās vajadzības. Lai maksimāli realizētu šos mērķus, viesnīcas integrē savas darbībā jaunas tehnoloģijas, izstrādā jaunas personāla pārvaldīšanas metodes, un piedāvā jaunus pakalpojumus kompleksus, jo kvalitatīvā klientu apkalpošana ir svarīgs viesnīcas vadības elements.
Pētījuma aktualitāti pamato arī divi citi aspekti. Pirmais aspekts ir tajā, ka 2018. gadā par nozīmīgu tūristu piesaistes objektu ir kļuvuši spa pakalpojumi, kurus ir nepieciešams nodrošināt ar labu pakalpojuma kvalitāti un pieņemamām cenām dažādām patērētāju grupām. Otrs aspekts, kurš pamata pētījuma tēmas aktualitāti, pirmsdiploma prakses laikā konstatētais augstais negatīvo vērtējumu skaits viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" sniegtajiem pakalpojumiem, kas norāda uz nepieciešamību veikt plašu pētījumu, lai noteiktu tik augstas neapmierinātības iemeslus un izvirzīt priekšlikumus, kā viesnīcai uzlabot situāciju.
Pētījuma mērķis – veikt "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes izvērtēšanu un izstrādāt pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas iespējas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1398631
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register