Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:434673
 
Evaluation:
Published: 12.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 62 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PAŅĒMIENU TEORĒTISKIE ASPEKTI    11
1.1.  Pārdošanas veicināšanas jēdziens    11
1.2.  Pārdošanas veicināšanas būtība, loma un mērķi    15
1.3.  Pārdošanas veicināšanas metodes    20
1.3.1.  Pārdošanas veicināšanas budžeta noteikšanas metodes    20
1.3.2.  Pārdošanas veicināšanas cenas metodes    23
1.3.3.  Pārdošanas veicināšanas ārpus cenas metodes    27
2.  PAKALPOJUMS KĀ MĀRKETINGA SASTĀVDAĻA    39
2.1.  Pakalpojumu klasifikācija    44
2.2.  Pircēja rīcība tirgū    45
3.  MOBĪLO TELEKOMUNIKĀCIJU ANALĪZE CEĻĀ UZ 5G    54
3.2.  Pārdošanas veicināšanas salīdzināšana uzņēmumos    58
3.2.1.  Dinamisko rindu analīze    60
3.3.  Pētījuma metodoloģija un rezultāti    61
3.3.4.  M. Portera 5 spēku analīze    72
4.  BITE LATVIJA UN TELE2 ATTĪSTĪBAS SCENĀRIJS    77
  SECINĀJUMI    88
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    92
Extract

SECINĀJUMI
1. Telekomunikācijas nozares specifika diktē savus noteikumus, kas jāievēro un konkurenti jāapsteidz diezgan sīvos apstākļos, kurus apgrūtina fakts, ka ir minimālas iespējas izgudrot ko jaunu un sensacionālu un cenas ir ļoti līdzīgas starp uzņēmumiem.
2. Latvijā telekomunikāciju tirgus darbojas kā oligopols, kas rada uzņēmumu savstarpējo atkarību vienam no otra.
3. Pārdošanas veicināšana ir visvieglāk izmērāmais un novērtējamais komunikāciju kompleksa lielums, kas vērsts uz īstermiņa pasākumiem, taču pēdējā laikā mārketinga speciālisti meklē ilgtermiņa pasākumus, piemēram,lojalitātes kartes.
4. Cenu atlaides un kuponi, reklāma ir vieni no izplatītākajiem pārdošanas veicināšanas paņēmieniem.
5. Katra telekomunikācijas uzņēmuma pamatmērķis ir klienta izpēte, psiholoģiskais novērtējums un maksimāla iepazīšana, bez tā neizpildīšanas netiks apzinātas klienta vajadzības un piemēroti attiecīgi pakalpojumi.
6. Pirms izdarīt lēmumu – pirkt vai nepirkt kādu no „Bites” vai konkurentu pakalpojumiem, pircējs iziet cauri vairākiem pirkuma lēmuma pieņemšanas posmiem.
7. Var secināt, ka abiem uzņēmumiem ir diezgan līdzīgi pārdošanas veicināšanas pasākumi, tomēr Tele 2 aktīvāk izmanto televīzijas reklāmas mārketingu, līdz ar to abu uzņēmumu starpā ir sīva konkurence un grūtības piedāvāt nebijušus un inovatīvus pakalpojumus.
8. Ne vienmēr uzņēmumu pārdošanas veicināšanas pasākumi atbilst patērētāju vēlmēm, piemēram, reklāmas kampaņas, kas sola tikpat labus pakalpjumus kā Eiropā.
9. Pielietojot cikla metodi var secināt, ka pieaugot SIM kartes patēriņam, pieaug arī klientu skaits.
10. Telekomunikāciju nozares uzņēmumu attīstību ietekmē darbinieku trūkums un noturēšana, kā arī darbinieku noturēšanai nepietiek tikai ar atalgojumu, bet nozīmīga ir uzņēmuma iekšējā kultūra, karjeras izaugsmes un mācību iespējas, kā arī pozitīvas pārmaiņas.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1384886
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register