Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,01 (14%)
Discounted price*:
18,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:973317
Evaluation:
Published: 01.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 58 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Pirmsskolēnu attīstības pedagoģiski psiholoģiskā analīze problēmas skatījumā    7
1.1.  4 – 5 gadīgu bērnu psihofiziskā un sociāli emocionālā attīstība    8
1.2.  Pirmsskolēna runas attīstības likumsakarības, īpatnības    17
2.  Skaņu izrunas traucējumu daudzveidību izpausmes    22
2.1.  Izrunas traucējumu rašanās cēloņi, svelpeņu izrunas īpatnības    22
2.2.  Korekcijas darba metodes un darba posmi svelpeņu izrunas traucējumu novēršanā    30
3.  Logopēdiskā koriģējoši attīstošā darbība ar bērniem, kuriem ir priekšējo mēleņu (svelpeņu) izrunas traucējumi    35
3.1.  Bērnu grupas logopēdiskā izpēte, uzsākot pedagoģisko izmēģinājumu darbību    36
3.2.  Vingrinājumu, rotaļu izmantošana svelpeņu izrunas traucējumu novēršanā    40
3.3.  Pētījumu gaitā iegūto rezultātu dinamikas analīze    55
  Secinājumi    59
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    60
Extract

Secinājumi
Veicot pētījumu, darba autore iepazinās ar dažāda veida zinātnisko literatūru, tika izvērtēti autoru uzskati par pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnībam un skaņu izrunas traucējumu ietekmi uz bērna attīstību veselumā.
Tika gūtas nozīmīgas atziņas.
1. Bērna runas pamatus ir īpaši nozīmīgi attīstīt līdz skolas vecumam, kā pamatnosacījumu sekmīgam mācību procesam skolas laikā. Runa var tikt traucēta dažādu sociālu un bioloģiski nelabvēlīgu faktoru ietekmē.
2. Skaņu izrunas traucējumi rada problēmas ne tikai bērna mutvārdu runas attīstībā, bet arī ietekmē bērnu fizisko un emocionālo attīstību.
3. Pedagoģiski psiholoģiskā klasifikācija palīdz sagrupēt bērnus ar skaņu izrunas traucējumiem, individuāli piemeklējot, konkrētas bērnam attiecīgās darba metodes un paņēmienus, logopēda koriģejoši attīstošajās darbībās.
4. Pirmsskolas vecuma bērnu logopēdiskā izpēte, literatūras analizē apstiprina, ka daudziem bērniem ir nepieciešama priekšējo mēleņu (svelpeņu) traucējumu korekcija.
5. Pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā praktiski tika analizētas priekšējo mēleņu (svelpeņu) skaņu pareizas izrunas sekmēšanas iespējas, izmantojot vingrinājumus un rotaļas. Darba autore secina, ka vingrinājumu un rotaļu atlase veicama, ievērojot bērnu skaņu izrunas specifiku, kā arī personības pedagoģiski psiholoģiskās rakstura īpatnības.
6. Vingrinājumi un rotaļas ir neaizvietojama bērnības sastāvdaļa, kuras audzina, pilnveido un veicina bērna socializēšanos, palīdz labvēlīgi emocionāli iejusties korekcijas darbā, sasniedzot pozitīvus rezultātus.
7. Svelpeņu izrunas traucējumu novēršana noritēs sekmīgi, ja logopēds izzinās bērnu attīstības īpatnības, atlasīs, izmantos vingrinājumus, rotaļas, ievēros bērnu specifiskās vajadzības valodas jomā – apstiprinājās.





Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −36,02 €
Work pack Nr. 1334218
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Priekšējo mēleņu (svelpeņu) izrunas traucējumu novēršana vidējā pirmsskolas vecuma bērniem”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/973317

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register