Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:924786
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.07.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  Ievads    5
1.  PRODUKTU POLITIKA    7
1.1.  Produkts, tā vērtība un komunikācija    7
1.2.  Klientu kapitāls un tā nozīme    13
1.3.  Produkta vadīšana    19
2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS UN PROBLĒMAS    27
2.1.  Uzņēmuma mērķi, stratēģija un komunikācija    27
2.2.  Klientu piesaiste un to lojalitātes veidošana    35
2.3.  Produktu sortiments un dzīves cikls    40
3.  JAUNĀ PRODUKTA NOVĒRTĒŠANA UN PERSPEKTĪVITĀTE    49
  SECINĀJUMI    62
  PRIEKŠLIKUMI    63
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    64
  PIELIKUMS    66
Extract

SECINĀJUMI
1. Uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā ir tādu preču ražošana, kas nepieciešama klientiem viņu vajadzību apmierināšanai, tādēļ uzņēmumiem veidojot produktu politiku ir jābalstās uz klientu un tā vajadzībām, jāņem vērā klientu viedoklis un ieteikumi.
2. Mūsdienās arvien nozīmīgāko vietu ieņem uzņēmumi, kas piestrādā pie tā, lai izveidotu spēcīgu un atmiņā paliekošu zīmolu, tādēļ ir nepieciešams klientiem atklāt uzņēmuma emocionālo pusi, jo visi zīmola pirkumi balstās uz emocijām.
3. Nākotnē veiksmīgāki būs tie uzņēmumi, kas vairāk pievērsīsies inovācijai, kas attīstīs jaunus produktus, veicinās darbinieku zināšanu līmeņa paaugstināšanos, jo tādejādi viņi savus uzņēmumus padarīs pievilcīgākus klientu acīs un pats uzņēmums būs labāk sagatavots ekonomiskajām izmaiņām valstī, tirgū.
4. Uzņēmuma SIA „Līvas grupa” vadītājs, kā galveno mērķi ilgtermiņā izvirza klientu piesaisti, kas vēlētos iegādāties koka pildrežģu mājas, bet šobrīd uzņēmumā reāli netiek veiktas nekādas darbības, lai palielinātu klientu skaitu. Uzņēmums pievērš mazu uzmanību komunikācijai ar klientiem ar reklāmas starpniecību, tādēļ šobrīd tā klientu skaits ir nemainīgs.
5. Uzņēmuma vadība nav izstrādājusi produktu stratēģiju, kas kavē jaunu klientu piesaisti un esošo paturēšanu. Tādēļ arī uzņēmumā nav īstas skaidrības, kā jānorisinās produktu attīstībai, kas kopumā kavē paša uzņēmuma izaugsmi.
6. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka kopējās izmaksas, lai varētu uzsākt mēbeļu ražošanu, uzņēmumam bija 16 529 Ls. Nepilnu divu gadu laikā no mēbeļu izgatavošanai pēc individuāla pasūtījuma uzņēmums nopelnījis 15 092,23 Ls, lai tiktu atpelnīti visi ieguldītie līdzekļi, uzņēmumam ar mēbeļu ražošanu vēl jānopelna 1436,77 Ls, tas nozīmē, ka jaunais produkts ir ļoti perspektīvs, jo tikai nepilnu divu gadu laikā tas ir atpelnījis gandrīz visus tajā ieguldītos līdzekļus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register