Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Profesionāli motivēta skolotāja un skolēnu mācīšanās motivācijas mijsakarības sākumskolā

     

    Term Papers54 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:543427
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 44 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Anotation    3
  Ievads    5
1.  Skolotāja un skolēnu motivāciju veidojošie komponenti un to ietekmējošie faktori    7
1.1.  Motivācijas būtība, tās veidi un raksturojums    7
1.2.  Skolotāja profesionālās darbības motivāciju ietekmējošie faktori un motivācijas izpausmes pedagoģiskā darbība    14
1.3.  Jaunākā skolas vecuma skolēna mācīšanās motivāciju ietekmējoša pedagoga darbības    20
2.  Jaunāko skolēnu mācīšanās motivāciju veicinoša skolotāja darbība (Empīriskā pētījuma raksturojums un iegūto datu analīze)    26
2.1.  Pētījuma metodes izvēles pamatojums un raksturojums    26
2.2.  Pētījuma rezultātu apkopošana un analīze    28
  Secinājumi    47
  Priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras avoti    49
  PIELIKUMI    51
Extract

Secinājumi
Analizējot teorētisko literatūru par skolotāju un skolēnu mācīšanās motivāciju, darba autore secina, ka:
1. Pastāv iekšējā un ārējā motivācija. Skolēniem vairāk labvēlīga ir iekšējā motivācija, jo ar ārējo motivāciju pastāv risks, ka skolēnam interesēs nevis mācības, bet atalgojums un atzinība, situācijā, kad skolēnam mācībās dominē atalgojuma sistēma, viņi necenšas apgūt mācību vielu, bet gan iemantot pasniedzējas atzinību un piesolītās dāvanas;
2. Skolotājiem ir vairāki faktori, lai viņi būtu motivēti un liela atbildība šajā jomā ir jāuzņemas iestādes vadītājam, jo viņš , iepazīstot savus skolotājus, uzzin kāds cilvēks ir kā personība un kāds motivācijas veids viņam ir nepieciešams;
3. Sākumskolas skolotājs ir skolēnam autoritāte un pateicoties savam augstajam statusam skolēna acīs, skolotāja var palīdzēt skolēniem ne tikai veidot tādu mācību vidi, lai motivētu skolēnus mācīties, bet arī palīdz veidot skolēnu pašapziņu;
4. Nevar motivēt skolēnu kā personību, bet var palielināt mācīšanās motivāciju un to var izdarīt skolotājs, nodrošinot tam atbilstošus mācību apstākļus;
5. Skolotājam jāveido tāda mācību vide, lai skolēns sev vajadzīgajā tempā un laikā spētu attīstīt savus dotumus, tādejādi tiks radīta mācīšanās motivācija skolēnam;
6. Jaunākajā skolas vecumposmā ir svarīgi lietot uzskates mācību līdzekļus un materiālus, jo šajā laikā nostiprinās uztveres, uzmanības, iztēles un atmiņas, domāšanas procesi;

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1382071
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register