Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:358020
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Idejas apraksts    6
1.1.  Paredzamais izplatīšanas reģions    6
2.  Tirgus pētījums    8
2.1.  Potenciālā tirgus pētījumi    8
2.1.1.  Tirgus situācija paredzamā produkta pārdošanai    8
2.1.2.  Konkurence un vērā ņemami potenciālie konkurenti    9
2.1.3.  Iespējamie aizvietotājprodukti    10
2.1.4.  Idejas attīstības virziens    11
2.1.5.  Mērķa tirgus segments un tā rīcībienākumi    11
2.1.6.  Iespējamie produkta izplatīšanas kanāli un to pieejamība    13
2.2.  Produkta uztveres pētījumi    15
2.2.1.  Patērētāju vēlmes un nepieciešamie produkta atribūti    15
2.1.1.  Klientu pirkuma motivācija    17
2.2.2.  Labas firmas izvēle    18
2.2.3.  Labs iepakojuma dizains    18
2.3.  Produkta cenošanas pētījumi    20
2.3.1.  Analogu produktu cena un konkurentu cenu politika    20
2.3.2.  Cena, ko sagaida pircēji    21
2.3.3.  Cenas ietekme uz pārdošanas apjomu    21
2.4.  Pirms-reklāmas pētījumi    22
2.4.1.  Reklāmas ziņojumi līdzīgiem produktiem    22
2.4.2.  Paredzamās reklāmas mērķi, izmaksas un reklāmas efektivitāte    22
2.4.3.  Patērētāju informētības nodrošinājuma līmenis un kampaņas ietekme    24
2.4.4.  Patērētāju reklāmas asociācijas un reklāmas kampaņas ietekme    24
3.  Kompozīcija    26
3.1.  Modes virzienu raksturojums    26
3.2.  Kompozīcijas elementi    28
3.3.  Vēlamā lietošanas vide    29
4.  Materiālu izvēles pamatojums    30
4.1.  Mēbeļu ražošanas materiālu raksturojums    30
4.2.  Apdares materiāli    33
4.3.  Palīgmateriāli – furnitūra    33
4.4.  Nepieciešamās īpašības, kvalitātes standarti    34
5.  Konstrukcijas pamatojums    36
5.1.  Konstruēšanas metodes apraksts    36
5.2.  Piegriešanas kartes un materiāla aprēķins    39
5.3.  IN markas rasējumi    44
6.  Tehnoloģijas projektēšana    49
6.1.  Ražošanas process un tehnoloģiskā secība    49
6.2.  Izgatavošanai nepieciešamās iekārtas un aprīkojums    52
6.3.  Tiešā darba patēriņš produkta vienības izgatavošanai    55
7.  Salona un ražošanas nodaļas projektēšana    57
7.1.  Vispārīgie nosacījumi    57
7.2.  Darba režīms un laika fonds    57
7.3.  Ražošanas programma    58
7.4.  Ražotnes izvietojums    58
7.5.  Administratīvo un darbnīcas telpu plānojums    59
7.6.  Tehnoloģisko iekārtu izvietojuma parametri    62
7.7.  Ražošanas organizācija, īss tehnoloģijas apraksts    62
7.8.  Darba un vides aizsardzība    65
7.9.  Kvalitātes kontrole un uzturēšana    66
  Ražotnes telpu plāns    68
  Ražotnes evakuācijas plāns    69
8.  Produkta vienības izmaksu un zemākās cenas kalkulācija    70
8.1.  Produkta izmaksu aprēķins    70
8.2.  Ražošanas darbinieku izmaksu aprēķins    71
8.3.  Fiksētās izmaksa    73
8.4.  Cenas kalkulācija    74
9.  Ražošanas plānošana    76
9.1.  Finanšu pārskati un analīzes    78
9.2.  Pelnītspējas pārbaude un investīciju atdeve    83
10.  Jaunā produkta prečzīme un reklāmas kampaņa    85
10.1.  Uzņēmuma logotips un vizītkarte    85
10.2.  Produkta reklāmas buklets    88
10.3.  Iepakojums    89
10.4.  Lietošana un kopšana    89
10.5.  Reklāmas izplatīšanas kanāli    90
10.6.  Reklāmas kampaņas apraksts    91
  Secinājumi    92
  Bibliogrāfiskais saraksts    93
  Attēlu saraksts    95
  Tabulu saraksts    97
Extract

Secinājumi
Bakalaura darba ietvaros tika izveidots mēbeles „Regulējams šūpuļkrēsls” prototips no liekti līmēta saplākšņa konstrukcijas un polsterēta sēdekļa. Konstrukcijā tika izmantots bērza lobītais finieris ar oša drāztā finiera dekoratīvo pārklājumu. Polsterētais sēdeklis ir apvilkts ar baltu mākslīgo ādu. Šūpuļkrēsla kopējā kompozīcijā tiek apspēlētas līklīniju konstrukcijas, padarot tās vizuāli vieglas un gaisīgas, kā arī konstrukcijas stiprināšanai tiek izmantotas neitrālas un neuzkrītošas skrūves.
Darba gaitā tika dibināts uzņēmums, kas specializējas tieši liekti līmētu mēbeļu ražošanā, izvēlētas un iekārtotas tā ražošanas telpas ar nepieciešamo aprīkojumu izstrādājumu izgatavošanai, kā arī veikts tirgus pētījums, lai izprastu klientu vēlmes, pirkuma motivāciju, vēlamo un reālo preces cenu līmeni.
Balstoties uz tirgus pētījumu aptauju, divas trešdaļas respondentu dod priekšroku mēbelēm ar dabīgās krāsas koksnes tekstūru. Tādēļ izveidotajam regulējamam šūpuļkrēslam tika izvēlēta caurspīdīga poliuretāna bāzes laka. Šādas bāzes lakām piemīt ļoti augsta noturība pret nodilšanu, skrāpējumiem un dažādām ķīmiskām vielām, kā arī veido uz tās ūdeni atgrūdošu slāni.
Darba ietvaros tika veikti vairāki uzņēmuma finanšu aprēķini produkta vienības izmaksām un zemākās cenas kalkulācijai. Pēc produkta zemākās cenas kalkulācijas tika aprēķināts uzņēmuma apgrozījums gadā. Uzņēmuma finanšu aprēķini parādīja, ka ideja par šādu mēbeli ir veiksmīga un uzņēmuma darbība ir ar peļņu, tomēr, salīdzinot veiktās aptaujas datus, patērētāju gaidīto cenu nav iespējams sasniegt.
Jauna uzņēmuma dibināšanas sākumā efektīva reklāma ir dalība dažādās izstādēs, jo potenciālajiem klientiem, kuri šīs izstādes apmeklē, par produktu rodas tūlītējs priekšstats, jo to ir iespējas aplūkot klātienē, aptaustīt un dažkārt pat iemēģināt. Neatņemama reklāmas sastāvdaļa ir uzņēmuma mājas lapas izveidošana ar savas produkcijas izvietojumu un nepieciešamo aprakstu. Tā pat arī izvietot reklāmas interneta vidē – sociālajos tīklos un dažādu mediju avotos.
Kopumā bakalaura darba ietvaros izvirzītie uzdevumi ir izpildīti un projekta noteiktais mērķis veiksmīgi sasniegts.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register