Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:170494
 
Evaluation:
Published: 30.12.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga darbības terminu analīze    4
1.1  Reklāmas pasākumu analīze    5
1.2  Reklāmas izplatīšanas veidi un reklāmas iespējas mūsdienu komunikācijā    6
1.3  Jaunākās tehnoloģijas un tendences par mārketinga tehnoloģijām    8
2.  Uzņēmuma mārketinga darbības analīze    10
2.1  Uzņēmuma SIA “First place” kopējā analīze    10
2.2  Pētījuma metodoloģija    12
2.3  Mārketinga darbības analīze    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    24
  Pielikumi    26
Extract

Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu tā veiksmīgu darbību un uzņēmuma augšupeju, ir aktīva rīcība, lai palielinātu pieprasījumu pēc konkrētās preces vai pakalpojuma. Šādam mērķim lieliska būs reklāma, kas ir ļoti plaši pielietotā preces noieta veicināšanas metode. Latvijā ir ļoti plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām precēm, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajām precēm. Reklāma arvien biežāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo televīzija, radio, žurnāli vai internets vairs nav iedomājami bez reklāmas. Reklāmas ir vislabākais veids, kā piesaistīt klientu uzmanību un pārliecināt nopirkt konkrēto produktu. Jo efektīvāka būs reklāma, jo ražotājiem būs iespēja iekarot lielāku tirgus daļu. Tāpēc daudzi uzņēmumi tērē daudz naudas reklāmai. Darba gaitā tiks pētīts uzņēmuma SIA “First place” mārketinga darbība, kur uzņēmumam ir stabils klientu loks, tomēr tas nepalielinās tik strauji, kā gribētos lielā konkurentu skaita dēļ, un, lai reklamētu uzņēmumu ir nepieciešami lieli naudas līdzekļi un ne visi uzņēmumi to var atļauties, kas norāda uz šī pētījuma problēmām.
Kursa darba mērķis: Uzņēmuma SIA “First place” reklāmas analīze un priekšlikumu izstrāde.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register