Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:632538
 
Evaluation:
Published: 13.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Socializācijas psiholoģiskais skaidrojums    4
1.1  Socializācijas vispārīgs raksturojums    4
1.2  Socializācijas īpatnības pirmsskolas vecum    8
2.  6 – 7. gadus veca bērna raksturojums    18
3.1  Rotaļas vispārīgais raksturojums    24
3.2  Rotaļas saistībā ar socializāciju    26
4.  Rotaļas efektivitāte 6 – 7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā    33
  Secinājumi    44
  Literatūras saraksts    46
  Anotācija latv.val    48
  Anotācija angļ.val    49
Extract

Cilvēks piedzimst kā bioloģiska būtne. Par sociālu indivīdu, personību un individualitāti cilvēks kļūst, iegūstot sociālo pieredzi, kontaktējoties ar citiem cilvēkiem.
Veidojoties bērna attiecībām ar citiem cilvēkiem, tiek apgūtas sociālas prasmes. Un savukārt, apgūstot sociālās prasmes, veidojas attiecības ar citiem cilvēkiem un vidi ...(2)
Ik dienas, iekļaujoties dzīves ritmā, mēs nonākam ļoti daudzveidīgās attiecībās, dažādās situācijās, kur mums katram ir atšķirīgas lomas un pienākumi. Nav tāda cilvēka, kas varētu dzīvot ārpus sabiedrības. Bet sabiedrības izvirza arī zināmas prasības, kas ietvertas veselā virknē rakstītu un nerakstītu noteikumu.
Mūsdienu ātrajā dzīves ritmā ir svarīga loma cilvēka spējai iekļauties sabiedrības dzīvē. Par šo spēju liecina pieaugušo un bērnu saskarsmes prasmes. Sabiedriskums un prasmes kontaktēties ar apkārtējiem cilvēkiem nepieciešams, lai cilvēks varētu gūt panākumus dažādās dzīves sfērās. Socializācijas prasmju veidošana ir bērna normālas psihiskās attīstības svarīgs nosacījums, kā arī viens no galvenajiem uzdevumiem, gatavojot bērnu dzīvei. Pēc psihologa domam, vispirms bērnam jāapgūst prasme darboties kolektīvā, jānodrošina sociālā attīstība. Bērnam ir nepieciešama pieredze dzīvot un darboties plašākā sabiedrībā. Vērojot bērnus pirmsskolas iestādē un viņu vecākus ievēroju, ka ne visi vecāki izprot sociālo prasmju nozīmi bērna dzīvē.
6 – 7 gadu vecumā ļoti liela nozīme sociālās prasmes veidošanas ir rotaļām.
Rotaļa ir bērnības pavadonis. Pedagoģija un psiholoģija aplūko rotaļu kā pirmsskolas vecuma bērnu savdabīgu darbību, kā augoša organisma attīstībai nepieciešamu faktoru. (D. Dzintere)
Kā norāda D. Dzintere un citi autori, tad lomu rotaļā, kur bērni atdarina pieaugušo izturēšanos, runas veidu, valodu, atdarina normas un uzvedības standartus, priekšmetu sociālo funkcijas, kas veicina bērnu socializāciju.
Lai saprastu un sekmētu bērna socializācijas prasmes ir jāapzinās tas - ko bērns domā par sevi, par citiem, par dzīvi.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register