Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:490105
 
Evaluation:
Published: 07.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma mārketinga darbības teorētiskais pamatojums    8
1.1.  Mārketinga mix teorētiskais raksturojums    8
1.2.  Finanšu analīzes būtība un metodes    21
2.  SIA „LAT-SET” mārketinga darbības analīze    31
2.1.  Uzņēmuma darbības vispārīgs raksturojums    31
2.2.  Mārketinga mix izvērtējums    33
2.3.  Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze    43
3.  Uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošana    53
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    62
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. SIA „LAT-SET” darbības joma ir degļu, apkures katlu un apkures iekārtu tirdzniecība un dažādu inženierkomunikāciju sistēmu izbūve un apkalpošana.
2. Uzņēmums pieder tā vienīgajam dibinātājam un tajā strādā 5 cilvēki – uzņēmuma vadītājs, grāmatvede, pārdošanas vadītājs, 2 montāžnieki.
3. Uzņēmuma galvenās tirgotās preču grupas ir degļi, katli un apkures sistēmām nepieciešamie materiāli un rezerves daļas.
4. Cena produktiem tiek veidota pēc noteikta principa – tiek aprēķinātas ražošanas izmaksas vai iepirkuma maksa un tai pieskaitīts noteikts procents kā uzcenojums.
5. Uzņēmumā nav izstrādātas atlaižu sistēmas.
6. Uzņēmumā netiek veikta tirgus cenu izpēte.
7. Visbiežāk tiek lietots nulles līmeņa sadales kanāls, jo patērētājam ir izdevīgi iepirkt produktus tieši no ražotāja.
8. Uzņēmums un tā produkcija nav plaši pazīstama nepietiekamas reklāmas dēļ.
9. SIA „LAT-SET” ir izveidota nepilnīga mājas lapa.
10. Uznēmuma efektīvākā un panākumiem bagātākā preču virzīšanas metode ir tiešā pārdošana, kuru veic uzņēmuma vadītājs un pārdošanas menedžeris. Šie darbinieki veic potenciālo klientu meklēšanu, informācijas sniegšanu, pārdošanu, apkalpošanu un informācijas ievākšanu.
11. Firmai nav apkopotas informācijas par klientu apmierinātību, vēlmēm un ieteikumiem; nav atgriezeniskās saites.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register