Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:232427
 
Evaluation:
Published: 28.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 65 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    6
  Ievads    6
1.1.  Reklāma: būtība, merķi un uzdevumi    8
1.1.1.  Reklāmas lomas    12
1.1.2.  Reklāmas tipi    13
1.1.3.  Reklāmas klasifikācijas    15
1.2.  Imidža reklāma    20
1.2.1.  Imidža reklāmas koncepcija    26
1.2.2.  Imidža preu veidi    30
1.3.  Drukātā reklāma un tās veidi    34
1.4.  Buklets: veidi un prasības tā izveidošanai    37
1.4.1.  Grafiskā daļa    40
1.4.2.  Informācijas daļa    45
2.1.  SIA "Mara optic" raksturojums    49
2.2.  Objekta un izpētes metodes apraksts    49
2.3.  SIA "Mara optic" kvalitatīvās analīzes pētījums gaita    53
2.3.1.  Dokumentu kvalitatīvās analīzes rezultāti    53
2.3.2.  Fokusa grupas intervijas rezultāti    69
2.4.  Pētījums rezultātu interpretēšana    77
  Secinājumi un priekšlikumi    82
3.  SIA „Mara optic” reklāmas parauga izstrādāšana un izgatavošana    86
3.1.  Projekra idejas izklāsts un pamatojums    86
3.2.  Projeka koncepcija un mērķis    87
3.3.  Projekta mērķgrupas definēšana    89
3.4.  Komunikācijas kanālu un modeļu izvele    90
3.5.  Plāna realizācijas gaitas apraksts    90
3.6.  Plāna ekonomiskie aprēķini    91
3.7.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    92
  Nobeigums    94
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    95
  Izmantojamo terminu saraksts    101
  Galvojums    104
  Pielikumi    105
  Novērtējums    132
Extract

3.7. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums
Secinot par veikto pētījumu datiem, var pieņemt, ka rezultāti no aprakstītā projekta izmantošanas preces SIA „Mara optic” popularizēšanai, būs pozitīvi. Tas var būt nosacīts ar to, ka virzīšanai ir izvēlētas tās metodes, kuras uzskata par efektīgām arī potenciāli klienti.
Sevišķi svarīgi izdarīt akcentu uz to, ka ir nepieciešams rīkot pastāvīgu monitoringu. Viens no vissvarīgākajiem un precīziem reklāmas paziņojuma efektivitātes novērtējumiem ir pārdošanas procenta palielināšana ar reklāmas materiāla izmantošanu. Tā kā uzņēmums jau piedalījās izstādēs bez sadales materiāla izmantošanas, visi dati, pirmajā laikā ir vērts veikt salīdzinājumu ar iepriekšējo pieredzi. Ir nepieciešams novērot, cik lielā mērā tika palielināts pārdošanas procents pēc piedalīšanās izstādēs, un salīdzināt to ar tiem rezultātiem, kuri būs pēc bukleta izmantošanas.
Tādā veidā, efektivitātes novērtēšanas pamatposmi ir:
• Pārdošanu procents līdz reklāmas parauga izmantošanas sākumam.
• Pārdošanu procents reklāmas parauga izmantošanas posmā.
• Pārdošanu procents izmantojamā parauga lietošanas beigās.
Jautājumam par turpmāko perspektīvu. Galvenais mērķa segments, kam ir iespēja ienest maksimālu peļņu, tie ir cilvēki vecumā 25+, kuri pielieto koriģējošo optiku. Taču pamatpeļņa ienāk no citas patērētāju grupas, kurai ir 18-27 gadu vecums. Pirmajos attīstības posmos ir vērts koncentrēties uz to segmentu, ka šobrīd atnes visvairāk peļņas. Pirmkārt, tie ir cilvēki, kas nākotnē var būt koriģējošās optikas klienti un pāriet citā patērētāju grupā. Neraugoties uz to, ka, pēc cenas kategorijas, saulaizsardzības brilles maksā ievērojami zemāk nekā koriģējošā optika, ir vērts koncentrēties tieši uz saulaizsardzības briļļu reklāmu. Galvenais patērētājs ir „jaunatne”, un to ir nepieciešams izmantot. Jaunie cilvēki var kalpot kā bezmaksas reklāmas nesēji. Orientējoties uz jaunatni, mēs guvām „dzīvus nesējus”, viņiem ir vairāk mobilitātes, viņi biežāk ir redzami, tātad, prece iegūst vairāk vizuālus kontaktus ar potenciāliem patērētājiem. Tādai precei ir jābūt redzamā vietā, tikai tad par to runās. Brilles – tā ir prece, par kuras iegādi cilvēki labprāt dalās, lūdz padomu un stāsta. Jaunie cilvēki ir daudz mobilāki, bet, pateicoties sociālo tīklu popularitātei, lietotāji labprāt dalās ar fotogrāfijām, jauniem ieguvumiem. Dalīsies ar jaunumiem, fotogrāfijām, interesantām lapām, pamatdarbība, pavadot laiku sociālajos tīklos. Bet bezgalīgi uzņemošais popularitāti Instagram tikai palīdzes tajā. Preces (briļļu) specifikas un unikalitātes (koka ietvari, kuri ļoti izceļas citu briļļu vidū) dēļ, „sarafāna radio” efekts būs nekavējošs. Vēl jo vairāk, šajā laika periodā (vasaras sezona), vislielākais saulaizsardzības briļļu pārdošanas procents. Tādējādi viena mērķa reklāmas piepūle pareizā laikā spēj dot labus rezultātus. Var skart ne pašu izdevīgāko segmentu, toties vismobilāko un sociāli aktīvāko, kas nākotnē nevis vienkārši spējīgs, bet piesaistīs izdevīgu mērķa segmentu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register