Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA "Mara optic" reklāmas analīze un pilnveidošana-
SIA "Mara optic" reklāmas analīze un pilnveidošana
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 6 | |
Ievads | 6 | |
1.1. | Reklāma: būtība, merķi un uzdevumi | 8 |
1.1.1. | Reklāmas lomas | 12 |
1.1.2. | Reklāmas tipi | 13 |
1.1.3. | Reklāmas klasifikācijas | 15 |
1.2. | Imidža reklāma | 20 |
1.2.1. | Imidža reklāmas koncepcija | 26 |
1.2.2. | Imidža preu veidi | 30 |
1.3. | Drukātā reklāma un tās veidi | 34 |
1.4. | Buklets: veidi un prasības tā izveidošanai | 37 |
1.4.1. | Grafiskā daļa | 40 |
1.4.2. | Informācijas daļa | 45 |
2.1. | SIA "Mara optic" raksturojums | 49 |
2.2. | Objekta un izpētes metodes apraksts | 49 |
2.3. | SIA "Mara optic" kvalitatīvās analīzes pētījums gaita | 53 |
2.3.1. | Dokumentu kvalitatīvās analīzes rezultāti | 53 |
2.3.2. | Fokusa grupas intervijas rezultāti | 69 |
2.4. | Pētījums rezultātu interpretēšana | 77 |
Secinājumi un priekšlikumi | 82 | |
3. | SIA „Mara optic” reklāmas parauga izstrādāšana un izgatavošana | 86 |
3.1. | Projekra idejas izklāsts un pamatojums | 86 |
3.2. | Projeka koncepcija un mērķis | 87 |
3.3. | Projekta mērķgrupas definēšana | 89 |
3.4. | Komunikācijas kanālu un modeļu izvele | 90 |
3.5. | Plāna realizācijas gaitas apraksts | 90 |
3.6. | Plāna ekonomiskie aprēķini | 91 |
3.7. | Projekta iespējamo rezultātu novērtējums | 92 |
Nobeigums | 94 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 95 | |
Izmantojamo terminu saraksts | 101 | |
Galvojums | 104 | |
Pielikumi | 105 | |
Novērtējums | 132 |
3.7. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums
Secinot par veikto pētījumu datiem, var pieņemt, ka rezultāti no aprakstītā projekta izmantošanas preces SIA „Mara optic” popularizēšanai, būs pozitīvi. Tas var būt nosacīts ar to, ka virzīšanai ir izvēlētas tās metodes, kuras uzskata par efektīgām arī potenciāli klienti.
Sevišķi svarīgi izdarīt akcentu uz to, ka ir nepieciešams rīkot pastāvīgu monitoringu. Viens no vissvarīgākajiem un precīziem reklāmas paziņojuma efektivitātes novērtējumiem ir pārdošanas procenta palielināšana ar reklāmas materiāla izmantošanu. Tā kā uzņēmums jau piedalījās izstādēs bez sadales materiāla izmantošanas, visi dati, pirmajā laikā ir vērts veikt salīdzinājumu ar iepriekšējo pieredzi. Ir nepieciešams novērot, cik lielā mērā tika palielināts pārdošanas procents pēc piedalīšanās izstādēs, un salīdzināt to ar tiem rezultātiem, kuri būs pēc bukleta izmantošanas.
Tādā veidā, efektivitātes novērtēšanas pamatposmi ir:
• Pārdošanu procents līdz reklāmas parauga izmantošanas sākumam.
• Pārdošanu procents reklāmas parauga izmantošanas posmā.
• Pārdošanu procents izmantojamā parauga lietošanas beigās.
Jautājumam par turpmāko perspektīvu. Galvenais mērķa segments, kam ir iespēja ienest maksimālu peļņu, tie ir cilvēki vecumā 25+, kuri pielieto koriģējošo optiku. Taču pamatpeļņa ienāk no citas patērētāju grupas, kurai ir 18-27 gadu vecums. Pirmajos attīstības posmos ir vērts koncentrēties uz to segmentu, ka šobrīd atnes visvairāk peļņas. Pirmkārt, tie ir cilvēki, kas nākotnē var būt koriģējošās optikas klienti un pāriet citā patērētāju grupā. Neraugoties uz to, ka, pēc cenas kategorijas, saulaizsardzības brilles maksā ievērojami zemāk nekā koriģējošā optika, ir vērts koncentrēties tieši uz saulaizsardzības briļļu reklāmu. Galvenais patērētājs ir „jaunatne”, un to ir nepieciešams izmantot. Jaunie cilvēki var kalpot kā bezmaksas reklāmas nesēji. Orientējoties uz jaunatni, mēs guvām „dzīvus nesējus”, viņiem ir vairāk mobilitātes, viņi biežāk ir redzami, tātad, prece iegūst vairāk vizuālus kontaktus ar potenciāliem patērētājiem. Tādai precei ir jābūt redzamā vietā, tikai tad par to runās. Brilles – tā ir prece, par kuras iegādi cilvēki labprāt dalās, lūdz padomu un stāsta. Jaunie cilvēki ir daudz mobilāki, bet, pateicoties sociālo tīklu popularitātei, lietotāji labprāt dalās ar fotogrāfijām, jauniem ieguvumiem. Dalīsies ar jaunumiem, fotogrāfijām, interesantām lapām, pamatdarbība, pavadot laiku sociālajos tīklos. Bet bezgalīgi uzņemošais popularitāti Instagram tikai palīdzes tajā. Preces (briļļu) specifikas un unikalitātes (koka ietvari, kuri ļoti izceļas citu briļļu vidū) dēļ, „sarafāna radio” efekts būs nekavējošs. Vēl jo vairāk, šajā laika periodā (vasaras sezona), vislielākais saulaizsardzības briļļu pārdošanas procents. Tādējādi viena mērķa reklāmas piepūle pareizā laikā spēj dot labus rezultātus. Var skart ne pašu izdevīgāko segmentu, toties vismobilāko un sociāli aktīvāko, kas nākotnē nevis vienkārši spējīgs, bet piesaistīs izdevīgu mērķa segmentu.
…
Bakalaura darba tēma: SIA „Mara optic” reklāmas analīze un pilnveidošana. Darba mērķis: Noskaidrot, kādu reklāmu izmanto SIA „Mara optic”,un izstrādāt reklāmu priekš SIA "Mara optic". Bakalaura darbs sastāv no trim daļām: teorētiskās, praktiskās un radošās. Pirmajā, teorētiskajā daļā „Drukātās reklāmas teorētiskā analīze” tiek aplūkota reklāmas būtība, tās mērķi, uzdevumi, lomas, tipi un klasifikācijas. Ir koncentrēta uzmanība uz imidža reklāmas un tās koncepcijas, kā arī uz imidža preču veidiem. Tāpat arī ir pievērsta uzmanība jautājumam par drukāto reklāmu aplūkošanai un tās veidiem, kur, sevišķi, ir aplūkota bukleta, kā drukātās reklāmas veida, tēma un šim veidam izvirzītās grafiskās un informācijas daļas prasības
Atsevišķi pielikumumi krievu un angļu valodā.
- Konkurence Latvijas Republikas konkurences un reklāmas likumā
- SIA "Mara optic" reklāmas analīze un pilnveidošana
-
Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze
Research Papers19 Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Term Papers for university90
Evaluated! -
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
Term Papers for university71
Evaluated! -
Reklāmas pasākumu organizēšana uzņēmumā mūsdienu konkurences apstākļos
Term Papers for university66
Evaluated! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Term Papers for university84
Evaluated! -
Reklāmas loma tūrisma produkta virzīšanai tirgū
Term Papers for university64
Evaluated!