Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA mārketinga komunikāciju pilnveidošanas projekts-
SIA mārketinga komunikāciju pilnveidošanas projekts
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 9 | |
1.1. | SIA mārketinga iekšējā vide | 11 |
1.1.1. | SIA darbības apraksts | 11 |
1.1.2. | SIA organizatoriskais raksturojums | 12 |
1.1.3. | Produkta apraksts | 13 |
1.1.4. | SIA finansiālā stāvokļa analīze | 16 |
1.2. | SIA mārketinga ārējā vide | 18 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 18 |
1.2.2. | Mērķa tirgus analīze | 22 |
1.2.3. | Konkurentu analīze | 23 |
1.3. | SIA SVID analīze | 26 |
2.1. | Mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķu un stratēģijas pilnveidošana | 28 |
2.1.1. | Mārketinga mērķi un stratēģijas | 28 |
2.1.2. | Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 31 |
2.2. | Mārketinga komunikāciju pilnveidošana | 31 |
2.2.1. | Korporatīvā identitāte | 31 |
2.2.2. | Produkta pārdošanas veicināšana | 33 |
2.2.3. | Tiešais mārketings | 37 |
2.3. | Reklāmas plāna izstrāde | 38 |
2.3.1. | Reklāmas ziņas stratēģija un taktika | 39 |
2.3.2. | Mēdiju stratēģija un taktika, mēdiju plāna izstrāde | 41 |
2.4. | Mārketinga komunikāciju plāns | 44 |
3. | TEHNOLOĢISKĀ DAĻA | 47 |
4. | DARBA UN AIZSARDZĪBAS DAĻA | 58 |
4.1. | Darba aizsardzības organizācija uzņēmumā | 58 |
4.2. | Darba vides riska faktori uzņēmumā | 60 |
4.3. | Darba aizsardzības pasākumu plāns | 63 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 65 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 67 |
Ikviena uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Mūsdienās mārketinga vide mainās daudz straujāk, nekā tas notika agrāk. Uzņēmumam ir jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņu raksturs. Uzņēmuma panākumi lielā mērā ir atkarīgi no tā, cik labi uzņēmums izprot vidi un cik veiksmīgi spēj pielāgoties izmaiņām šajā vidē. [17, 58.lpp.]
SIA iekšējā vide ir tā vide, kurā notiek uzņēmuma lēmumu pieņemšana par jautājumiem, kas saistīti ar uzņēmuma darbību, mērķiem, darbiniekiem, produkciju, uzņēmuma kultūru, kā arī uzņēmuma vadītāja darba stilu. Šo vidi veido pats uzņēmums. Tā ir vide, kas viegli pakļaujas dažādiem pārveidojumiem un kuru uzņēmuma vadītājs jebkurā brīdī var mainīt.
Nozare, kurā SIA darbojas ir apģērbu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos, NACE kods 47.71. Uzņēmumam kļūstot par konkurētspējīgu uzņēmumu tirgū, tika atvērti jauni veikali, kā arī iekarots jauns tirgus, izveidojot veikalu tīklu. Visi veikali veidoti pēc vienotas koncepcijas kā specializētie klasisko un džinsa apģērbu veikali. Līdz ar to šie veikali veido vienādu, un pircējiem viegli atpazīstamu veikala iekšējo un ārējo veidolu.
Uzņēmuma veikalu atrašanās vietas tika rūpīgi meklētas, lai tās atrastos pilsētas centrā, kur notiek vislielākā tirdzniecība. Viens no uzņēmuma veikaliem atrodas Vecpilsētas laukumā un otrs veikals atrodas tirdzniecības centrā „Centrs”. Šādiem tirdzniecības centriem galvenais labums, ko tie dod, ir ērtība, tie dod iespēju klientiem vienviet apmeklēt vairākus veikalus, ko arī pircēji labprāt izmanto. Izvēlētās veikalu atrašanās vietās ir viena no uzņēmuma stiprajām pusēm, kas nodrošina uzņēmumam konkurētspējīgu priekšrocību.
SIA galvenais mērķis ir uzturēt un apmierināt pieprasījumu pēc uzņēmuma piedāvātajiem klasiskajiem un džinsu apģērbiem, tādejādi gūstot peļņu.…
Diplomdarba mērķis ir pilnveidot uzņēmuma mārketinga komunikācijas, lai veicinātu preču noietu. Darbs sastāv no analītiskās, projekta, tehnoloģiskās un darba aizsardzības daļas. Diplomdarbā ir izstrādāts projekts mārketinga komunikāciju pilnveidošanai.
- Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
- Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
- SIA mārketinga komunikāciju pilnveidošanas projekts
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Term Papers for university46
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
Term Papers for university50
-
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
Term Papers for university58
Evaluated! -
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Term Papers for university68
-
Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
Term Papers for university57