Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:677631
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Ievads    5
1.  Konkurētspējas nodrošināšanas metodes sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos    7
1.1.  Metodika darba izstrādei    7
1.2.  Viesmīlības nozare un ēdināšanas uzņēmumu loma tajā    8
1.3.  Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu saimnieciskās darbības specifika    10
1.4.  Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu konkurētspējas nozīme un to ietekmējošie faktori    19
1.5.  Pasākumu specifika sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu konkurētspējas nodrošināšanai    30
2.  SIA „Sakura L” saimnieciskās darbības izvērtējums    35
2.1.  SIA „Sakura L” restorānu darbības raksturojums    35
2.2.  SIA „Sakura L” finansiālo rādītāju analīze    36
2.3.  SIA „Sakura L” personāla vadības analīze    41
2.3.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    41
2.3.2.  Personāla sastāva raksturojums    43
2.3.3.  Personāla motivēšanas pasākumu analīze    51
2.4.  SIA „Sakura L” mārketinga pasākumu analīze    56
3.  SIA „Sakura L” konkurētspējas izvērtējums un uzlabošanas iespējas    59
3.1.  SIA „Sakura L” klientu izpēte un analīze    59
3.2.  SIA „Sakura L” konkurences vides analīze    60
3.3.  SIA „Sakura L” konkurētspējas novērtējums    63
3.3.1.  Restorānu atrašanās vieta, interjers, aprīkojums    65
3.3.2.  Restorānu ēdienu un dzērienu kartes izvērtējums    66
3.3.3.  Restorānu piedāvāto papildus pakalpojumu izvērtējums    67
3.4.  Pasākumi SIA „Sakura L” konkurētspējas uzlabošanai    67
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotā literatūra un avoti    72
  Pielikumi    75
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Uzņēmumiem, kas darbojās restorānu servisā ir augsts ieiešanas barjeras, bet ne sevišķi liels iziešanas barjeras. Konkurence ir augsta, kas neļauj sasniegt augstu peļņas līmeni.
• Segmentā nav konkurentu elitārajam „Sumo” restorānam. SIA „Sakura L” esošie lielākie restorāna konkurenti šobrīd ir SIA „SVP Partneri”, SIA „MGVR Service” un SIA „Lage Ko” grupas restorāni.Tāpat segmentā strādājošie uzņēmumi ir, pārsvarā, spēcīgu tīklu pārstāvji. SIA „Sakura L” ir konkurēt spējīgs uzņēmums, ar labu reputāciju starp viesiem un konkurentiem.
• Tirgū pietiekamā līmenī apmācīts personāls un mārketinga akcijas, ļauj apgalvot, kā SIA „Sakura L” iekaroja un saglabā savu tirgus segmenta daļu (ar iespēju to paplašināt).
• SIA „Sakura L” restorānos ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi, kas nesakrīt un nepārklājas ar cita dienesta pienākumiem.
• Balstoties uz anketu datiem, var secināt, ka restorānos „Sumo” un „Kabuki” personāla attiecības ir ļoti labas. Visi darbinieki ir pozitīvi noskaņoti, personāls ir zinošs un pieklājīgs.
• Uzņēmuma mārketinga pienākumi tiek veikti caur mārketinga daļu, kā galvenā tiek uzsvērta reklāma, pasākumu organizēšana klientu piesaistei un mājas lapas izveide.
• Ņemot vērā SIA „Sakura L ” būtiskākos saimnieciskās darbības rādītājus – apgrozījums un peļņas apjoms ir bijuši svārstīgi. Ja 2010.gadā, salīdzinājumā ar 2009.gadu, apgrozījums samazinājās, tad 2011.gadam, salīdzinājumā ar 2010.gadu, pieauga gandrīz sasniedzot 2009.gada līmeni.
• Restorāni „Kabuki” un „Sumo” atrodas Rīgā, bet nav viens otram konkurenti, jo piedāvā atšķirīgu ēdienkarti un mērķēta uz dažādu auditoriju.
• Patērētāju pirkuma lielums ir individuāls. SIA „Sakura L” preces un pakalpojumi tirgū ir viegli aizvietojami. Tas ir iemesls, kādēļ uzņēmuma vadība izmēģina preču un pakalpojumu savienošanu.
• No klientu aptaujas informācijas izriet, ka klientu ienākumi ir vidēji augsti un augsti, kas dzīvo un strādā Rīgā. Restorāns plāno veidot patstāvīgo patērētāju grupu un uzņēmuma mērķis ir 60-65% no apmeklētāju skaita.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register