Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:466093
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  ORGANIZĀCIJAS STRATĒĢIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  MISIJA, VĪZIJA UN MĒRĶI    9
1.2.  STRATĒĢIJA UN STRATĒĢIJAS VADĪŠANAS PROCESS    14
1.3.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    18
1.4.  ANALĪTISKIE MEHĀNISMI    20
2.  UZŅĒMUMA UN NOZARES RAKSTUROJUMS    27
2.1.  UZŅĒMUMA SIA “SCHENKER” RAKSTUROJUMS    28
2.2.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RĀDĪTĀJI    30
2.3.  NOZARES RAKSTUROJUMS    31
3.  SIA “SCHENKER” IEKŠĒJĀS ORGANIZATORISKĀS STRATĒĢIJAS ANALĪZE UN PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    37
3.1.  ORGANIZATORISKO VĒRTĪBU SISTĒMAS ANALĪZE    37
3.1.1.  PILNVEIDOTA UZŅĒMUMA VĒRTĪBU SISTĒMA    39
3.2.  MCKINSEY&COMPANY 7S MODEĻA ANALĪZE    46
3.3.  5-S STANDARTA VISPĀRĪGA ANALĪZE    51
3.4.  APTAUJU ANALĪZE    52
3.4.1.  DARBINIEKU APTAUJA    52
3.4.2.  KLIENTU APTAUJA    59
3.5.  KOPSAVILKUMS    66
  SECINĀJUMI    69
  PRIEKŠLIKUMI    72
  LITERATŪRAS AVOTI UN |RESURSI    75
Extract

SECINĀJUMI
1. Autors secina, ka uzņēmumam ir noteiktas organizatoriskās vērtības. Uzņēmums ir noteicis un definējis darbības un pienākumus, kas katrā posmā rada pievienoto vērtību un, kas palielina uzņēmuma efektivitāti, izaugsmi, kā arī nodrošina kvalitatīvus pakalpojumus un produktus. Lai gan uzņēmuma vērtības darbojas efektīvi, autors ir saskatījis uzlabojumus, kurus ieviešot, tiktu paaugstināta uzņēmuma efektivitāte un veiktspēja
2. Uzņēmumam samazinās efektivitāte, jo nav pilnībā automatizēta un atjaunota cenu noteikšanas sistēma un piedāvājumu veidošanas sistēma. Pašlaik daudz tiek veikts manuāli, kas prasa daudz laika darbiniekam, kuru varētu izmantot citu darbu veikšanai
3. Uzņēmumam nav izveidota produktivitātes mērīšanas sistēma dažādos līmeņos (nodaļa, vienība, tīkls, valsts utt.), kā arī sistēma par Izmantotajām jaudām (transports, terminālis, darbaspēks, laiks utt.), šie aprēķini tiek veikti manuāli, kas ir laikietilpīgi un neefektīvi. Šādu automatizētu sistēmu ieviešana ļautu uzņēmumam kļūt pārskatāmākam, paātrinātu procesu plānošanu un produktivitāti
4. Uzņēmumam nav pašam sava GPS sistēma. Uzņēmums paļaujas un izmanto apakšuzņēmēju GPS sistēmas, un bieži dati no šīm sistēmām ir neprecīzi, kā rezultātā tiek zaudēts laiks un nauda, jo ir radušies nepilnīgi dokumenti un neprecīzi rēķini
5. Autors secina, ka kopumā klientu apmierinātība ir labā līmenī, bet to varētu uzlabo, jo ne vienmēr tiek uzklausīts un ņemts vērā klienta viedoklis
6. Uzņēmumā vairākiem autovadītājiem nav uzņēmuma tēlam atbilstošs izskats un uzvedība, kas grauj uzņēmuma tēlu klientu acīs.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1386780
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register