Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,01 (14%)
Discounted price*:
18,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:468930
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Not used
Time period viewed: 2011.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  TABULU SARAKSTS    7
  ATTĒLU SARAKSTS    8
  DARBĀ LIETOTIE SAĪSINĀJUMI UN SIMBOLI    10
  IEVADS    11
1.  SALDUMU RAŽOŠANAS ATTĪSTĪBAS TENDENCES LATVIJĀ    13
2.  SIA „SKRĪVERU SALDUMI” IZVEIDE, DARBĪBA UN TIESISKAIS PAMATS    19
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    19
2.2.  Uzņēmuma produkcija, tās sadales sistēma    21
2.3.  Uzņēmuma klienti un sadarbības partneri    24
2.4.  Uzņēmuma produkcijas konkurētspēja    25
2.5.  Uzņēmuma mārketings    32
2.6.  Uzņēmuma finansiālais situācijas izvērtējums    33
2.7.  Uzņēmuma darbības tiesiskais pamats    44
3.  SIA ,,SKRĪVERU SALDUMI’’ DARBĪBAS TRŪKUMI UN PILNVEIDE    48
3.1.  Uzņēmuma SVID analīze    48
3.2.  Klientu aptaujas rezultātu raksturojums    51
3.3.  Uzņēmuma darbības pilnveides risinājums    56
  SECINĀJUMI    58
  PRIEKŠLIKUMI    60
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    61
Extract

SECINĀJUMI
1. Galvenais uzņēmuma SIA ,,Skrīveru saldumi’’ mērķis ir maksimāli paplašināt klientu – vairumpircēju skaitu, iegūt klientu uzticību, kas panākams nodrošinot nekļūdīgu un korektu pasūtījumu izpildi, laicīgu piegādi un elastīgu atlaižu un apmaksas sistēmu, ar attiecīgu produkta fasējumu un iepakojumu.
2. Uzņēmumalielāko mērķauditoriju veidoekonomiski aktīvi iedzīvotāji, vīrieši un sievietes vecumā no 40 līdz 60 gadiem un pensionāri, kas ir dabīgu, nacionālu produktu un senu vērtību cienītāji.
3. Galvenā uzņēmuma stiprā puse ir tas, ka SIA „Skrīveru saldumi” ir viens no senākajiem konfekšu „Gotiņa” ražotājiem, tam ir plašs, kvalitatīvs konfekšu klāsts, kas tiek veidots un fasēts ar rokām.
4. Uzņēmums produkciju saldumu tirgū pozicionē kā veselīgus saldumus, uzsverot, ka ražošanā tiek izmantotas tikai dabiskas izejvielas.
5. Mārketinga nolūkos, uzņēmums 2009.gadā izveidojis Saldumu darbnīcu ar mērķi piesaistīt patērētājus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību, kas nodrošina uzņēmuma finansiālu stabilitāti.
6. SIA ,,Skrīveru saldumi’’ priekšrocība ir papildus izveidotās tirdzniecības vietas Rīgā t/c "Origo" un Jelgavā t/c "Pilsētas Pasāža", kas patērētājus nodrošina ar iespēju iegādāties to pašu produkciju, kas atrodas saldumražotnes veikalā.
7. Pilnveidojot un attīstot savas iespējas vietējā tirgū, 2011.gadā uzņēmums ieguva NAMEJA balvu, kuru pasniedz veiksmīgākajiem Latvijas uzņēmumiem.
8. Uzņēmuma vājās puses ir darbinieku fiziskais noslogojums – viss ražotnē veiktais darbs tiek darīts ar rokām, tādēļ pastāv ļoti liels risks, ka darbinieki ātri var saslims ar profesionālajām slimībām – muguras deformāciju, roku deformāciju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,99 €
Work pack Nr. 1355599
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „SIA "Skrīveru saldumi" darbība un pilnveide”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/468930

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register