Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:191244
 
Evaluation:
Published: 05.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  MERČENDAIZINGS UN PĀRDOŠANA    7
1.1.  Merčendaizinga būtība, vēsture un attīstība    8
1.2.  Merčendaizinga mērķi un uzdevumi    9
1.3.  Preču izvietošana tirdzniecības zālē    10
1.4.  Vizuālās komunikācijas jēdziens un elementi    13
1.4.1.  Vizuālās komunikācijas jēdziens    14
1.4.2.  Uzņēmuma vizuālās komunikācijas elementi    15
1.4.3.  Krāsu nozīmes vizuālā komunikācijā    16
1.4.4.  Formas un krāsas atbilstība    18
1.4.5.  Attēli vizuālajā komunikācijā    19
1.4.6.  Vizuālās komunikācijas nozīme uzņēmuma attīstībā    20
2.  SIA ZetCOM MERČENDAIZINGA IZVĒRTĒJUMS    22
2.1.  SIA ZetCOM raksturojums    22
2.1.1.  SIA ZetCOM darbības virzieni    23
2.1.2.  SIA ZetCom pārdošanas daļa    24
2.2.  Zīmola Amigo raksturojums    25
2.2.1.  Zīmola Amigo mērķauditorijas segmenti    27
2.2.2.  Zīmola Amigo komunikācijas raksturojums un stratēģija    28
2.3.  Reklāmu kampaņas materiāli    30
3.  SIA ZetCOM MERČENDAIZINGA PILNVEIDOŠANA    34
3.1.  SIA ZetCOM merčendaizinga efektivitātes izvērtējums    34
3.2.  Intervijas rezultātu apkopojums un analīze    35
3.3.  SIA ZetCOM merčendaizinga pilnveidošanas iespējas    38
  SECINĀJUMI    40
  PRIEKŠLIKUMI    41
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    42
  Pielikums    43
Extract

SECINĀJUMI
Darba izstrādes procesā, autoram ir izdevies sasniegt izvirzīto darba mērķi un izpildīt darba izvirzītos uzdevumus. Tā rezultātā ir izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Merčendaizings ir preču sagatavošana mazumtirdzniecībai, tas ir pasākumu kopums pircēja uzmanības piesaistīšanai, preču izvietošana tirdzniecības zālē, tirdzniecības vietas noformēšana, reklāmas plakātu un prospektu izvietošana. Merčendaizings ir mārketinga komunikāciju komplekss tirdzniecības zālē, kas ir vērsts uz kāda produkta virzīšanu.
2. Merčendaizinga galvenais uzdevums ir panākt, lai pircējs iegādājas pēc iespējas vairāk preču, patērējot minimumu laika un tirdzniecības personāla palīdzību.
3. Zīmola stratēģijai ir būtiska loma uz ilgtermiņa attīstību orientētā biznesā un vienota stratēģija ir sevišķi būtiska tieši telekomunikāciju jomā kurā darbojas pētāmais uzņēmums, jo šai jomā valda liela konkurence.
4. Mērķauditorijas segmentēšana ir neatņemama zīmolu komunikācijas stratēģijas sastāvdaļa un pētāmais uzņēmums ir pirmais no telekomunikāciju uzņēmumiem, kas sāka uzrunāt tieši ģimenes un sīkāk tieši jauniešu un senioru mērķauditorijas.
5. Zīmola Amigo primārā mērķauditorija ir Latvijas ģimenes un daudzbērnu ģimenes. Zīmola sekundārā mērķauditorija ir Latvijā dzīvojošie seniori un jaunieši.
6. Attīstot kopējo uzņēmuma vizuālo komunikāciju, par pamatu ir jāņem uzņēmuma zīmola vizuālais risinājums, vēstījums un komunikācijas vadlīnijas, kā arī jāņem vērā sasniedzamās mērķauditorijas īpatnības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register