Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA X izmantotā merčendaizinga pilnveidošanas iespējas-
SIA X izmantotā merčendaizinga pilnveidošanas iespējas
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 5 | |
1. | MERČENDAIZINGS UN PĀRDOŠANA | 7 |
1.1. | Merčendaizinga būtība, vēsture un attīstība | 8 |
1.2. | Merčendaizinga mērķi un uzdevumi | 9 |
1.3. | Preču izvietošana tirdzniecības zālē | 10 |
1.4. | Vizuālās komunikācijas jēdziens un elementi | 13 |
1.4.1. | Vizuālās komunikācijas jēdziens | 14 |
1.4.2. | Uzņēmuma vizuālās komunikācijas elementi | 15 |
1.4.3. | Krāsu nozīmes vizuālā komunikācijā | 16 |
1.4.4. | Formas un krāsas atbilstība | 18 |
1.4.5. | Attēli vizuālajā komunikācijā | 19 |
1.4.6. | Vizuālās komunikācijas nozīme uzņēmuma attīstībā | 20 |
2. | SIA ZetCOM MERČENDAIZINGA IZVĒRTĒJUMS | 22 |
2.1. | SIA ZetCOM raksturojums | 22 |
2.1.1. | SIA ZetCOM darbības virzieni | 23 |
2.1.2. | SIA ZetCom pārdošanas daļa | 24 |
2.2. | Zīmola Amigo raksturojums | 25 |
2.2.1. | Zīmola Amigo mērķauditorijas segmenti | 27 |
2.2.2. | Zīmola Amigo komunikācijas raksturojums un stratēģija | 28 |
2.3. | Reklāmu kampaņas materiāli | 30 |
3. | SIA ZetCOM MERČENDAIZINGA PILNVEIDOŠANA | 34 |
3.1. | SIA ZetCOM merčendaizinga efektivitātes izvērtējums | 34 |
3.2. | Intervijas rezultātu apkopojums un analīze | 35 |
3.3. | SIA ZetCOM merčendaizinga pilnveidošanas iespējas | 38 |
SECINĀJUMI | 40 | |
PRIEKŠLIKUMI | 41 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 42 | |
Pielikums | 43 |
SECINĀJUMI
Darba izstrādes procesā, autoram ir izdevies sasniegt izvirzīto darba mērķi un izpildīt darba izvirzītos uzdevumus. Tā rezultātā ir izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Merčendaizings ir preču sagatavošana mazumtirdzniecībai, tas ir pasākumu kopums pircēja uzmanības piesaistīšanai, preču izvietošana tirdzniecības zālē, tirdzniecības vietas noformēšana, reklāmas plakātu un prospektu izvietošana. Merčendaizings ir mārketinga komunikāciju komplekss tirdzniecības zālē, kas ir vērsts uz kāda produkta virzīšanu.
2. Merčendaizinga galvenais uzdevums ir panākt, lai pircējs iegādājas pēc iespējas vairāk preču, patērējot minimumu laika un tirdzniecības personāla palīdzību.
3. Zīmola stratēģijai ir būtiska loma uz ilgtermiņa attīstību orientētā biznesā un vienota stratēģija ir sevišķi būtiska tieši telekomunikāciju jomā kurā darbojas pētāmais uzņēmums, jo šai jomā valda liela konkurence.
4. Mērķauditorijas segmentēšana ir neatņemama zīmolu komunikācijas stratēģijas sastāvdaļa un pētāmais uzņēmums ir pirmais no telekomunikāciju uzņēmumiem, kas sāka uzrunāt tieši ģimenes un sīkāk tieši jauniešu un senioru mērķauditorijas.
5. Zīmola Amigo primārā mērķauditorija ir Latvijas ģimenes un daudzbērnu ģimenes. Zīmola sekundārā mērķauditorija ir Latvijā dzīvojošie seniori un jaunieši.
6. Attīstot kopējo uzņēmuma vizuālo komunikāciju, par pamatu ir jāņem uzņēmuma zīmola vizuālais risinājums, vēstījums un komunikācijas vadlīnijas, kā arī jāņem vērā sasniedzamās mērķauditorijas īpatnības.
…
Kvalifikācijas darbs „SIA “x” izmantotā merčendaizinga pilnveidošanas iespējas” ir pētījums par uzņēmumu un tā izmantoto merčendaizingu, lai noskaidrotu merčendaizinga pilnveidošanas iespējas attiecībā uz zīmolu Amigo. Mūsdienu sīvās konkurences apstākļos visi uzņēmumi aktīvi strādā pie savu zīmolu un produktu atpazīstamības veidošanas un pārdošanas, lai patērētāji šos zīmolus plašajā piedāvājumu klāstā veikalos ieraudzītu un vēlētos iegādāties. Tieši šī iemesla dēļ merčendaizings ir ļoti būtisks un ir aktuāli šo faktoru uzņēmumā analizēt un izvērtēt pilnveidošanas iespējas. Darba mērķis ir noteikt SIA X merčendaizinga pilnveidošanas iespējas. Darba mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojoši darba uzdevumi: 1. Raksturot izmantoto merčendaizingu; 2. Analizēt uzņēmuma darbību; 3. Analizēt izmantoto merčendaizingu. Darba nobeigumā apkopota, pētītā informācija un izdarīti secinājumi, kas noved pie priekšlikumiem par pētāmā uzņēmuma un zīmola merčendaizinga pilnveidošanas iespējām.
- Sabiedrisko attiecību nozīme un pilnveidošanas iespējas SIA "Kāzu Aģentūra"
- SIA X izmantotā merčendaizinga pilnveidošanas iespējas
- Vadītāja kompetences un prasmes pilnveidošanas iespējas uzņēmumā "X"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma SIA "X" finanšu darbības analīze un pilnveidošanas iespējas
Term Papers for university70
-
SIA „Baks” saimnieciskās darbības analīze un pilnveidošanās iespējas
Term Papers for university68
Evaluated! -
Personāla vadība SIA “Nordic Plast” un tās pilnveidošanas iespējas
Term Papers for university74
-
SIA "X" finanšu pārvaldības pilnveidošanas stratēģijas aspekti
Term Papers for university78
Evaluated! -
Uzņēmuma SIA "L" finanšu darbības analīze un pilnveidošanas iespējas
Term Papers for university82