Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju korekcija audzināšanas procesā

     

    Term Papers40 Pedagogy, Social Work

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:208961
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Uzvedības jēdziens    9
2.  Uzvedības veidi, to cēloņi un izpausmes    14
2.1.  Daži patoloģiskie uzvedības veidi    14
2.2.  Garīgās attīstības traucējumu pakāpes    17
2.3.  Bērna uzvedība kā nelabvēlīgas attīstības norises rezultāts    20
2.4.  Demento bērnu psiholoģiskais raksturojums    25
3.  Negatīvo uzvedības izpausmju korekcijas iespējas audzināšanas procesā    30
4.  C līmeņa skolēnu negatīvo uzvedības izpausmju korekcija    37
  Nobeigums, secinājumi    45
  Izmantotā literatūra un avoti    47
Extract

Speciālās izglītības nodrošināšanu paredz Latvijas izglītības likumi.
Personas ar speciālām vajadzībām var iegūt pamatizglītību un vidējo izglītību speciālās izglītības iestādēs, ja izglītojamajam tajā ir nodrošināti apstākļi atbilstoši viņa veselības stāvoklim un/vai attīstības traucējumu raksturam.
Skolēnu speciālās izglītības iestādē uzņem, pamatojoties uz Valsts vai pašvaldību pedagoģiski medicīniskās komisijas atzinumu un vecāku vai aizbildņu rakstisku iesniegumu. Pašlaik Latvijā ir aptuveni 9000 bērnu ar īpašām vajadzībām, kuru integrācija parastajās skolās vairākumā gadījumu ir apgrūtināta. Speciālās izglītības programmas īsteno, ņemot vērā izglītojamā veselības stāvokli un iespējas. Šis darbs notiek Vispārējās izglītības un Profesionālās izglītības likuma ietvaros. Pašlaik šie likumi tiek izstrādāti no jauna, lai tie atbilstu mūsdienīgas izglītības prasībām. Lielākais trūkums, ko izjūt bērni un jaunieši, kas mācās speciālās izglītības iestādēs, viņiem vēl joprojām nav iespējams brīvi izvēlēties mācību iestādi, jo vairākumā skolu trūkst nepieciešamo priekšnoteikumu šo jauniešu apmācībai. Tas ir arī nopietns šķērslis šo cilvēku integrācijai pārējā sabiedrībā pēc izglītības ieguves.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −35,68 €
Work pack Nr. 1147053
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register