Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:747333
 
Evaluation:
Published: 25.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
  ANALĪTISKAIS APSKATS    10
1.1.  Mārketinga koncepcijas teorētiskā bāze    10
1.2.  Sporta pakalpojumu virzīšanas īpatnības    16
1.3.  Mazbudžeta mārketings    22
  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    35
2.1.  Sporta pakalpojumu tirgus analīze    35
2.2.  Ekspertu viedoklis par mazbudžeta mārketingu sporta pakalpojumu tirgū    38
2.3.  Patērētāju uzvedības analīze sporta pakalpojumu tirgū    41
2.4.  Mazbudžeta virzīšanas iespējas    52
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    54
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    56
  PIELIKUMI    58
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētījuma gaitā autore izstrādājusi šādus secinājumus:
1. Mazbudžeta mārketinga virzīšanas iespējas Latvijas tirgū pārstāv sociālie tīkli, WOM (word-of-mouth), bezmaksas nodarbības, akcijas, dalība pasākumos un rekomendācijas no draugu un paziņu puses.
2. Demogrāfiskā situācija Latvijā šobrīd ir sporta nozarei labvēlīgā stāvoklī - maksāt spējīgu iedzīvotāju skaitā ir novērojama pozitīvā dinamika un šo iedzīvotāju skaits valstī pieaug vidēji par 4% gadā.
3. Balstoties uz ekspertu viedokļiem, mazbudžeta sporta pakalpojumu sniedzējiem ir jākoncentrējas uz sociālo tīklu piedāvātajiem mārketinga un virzīšanas risinājumiem, nepiesaistot finansējumu vispār vai izmantojot Facebook reklāmas iespējas ar minimālo budžetu, kas nepārsniedz 100 EUR mēnesī.
4. Vislabākais veids, kā uzrunāt potenciālo klientu un pozitīvi ietekmēt viņa lēmumu par sadarbību ar kādu no mazbudžeta sporta uzņēmumiem, par ko liecina pārliecinošā vairākuma (70,9%) respondentu atbilde - sociālie tīkli. Ar Facebook lapas izveidi, kur izvietots dinamisks saturs, pakalpojumu detalizēts apraksts un video materiāli, respondentu uzmanība tiek pievērsta krietni vairāk un ātrāk pakalpojumu sniedzējam.
5. Saskaņā ar anketēšanas rezultātiem vairākums patērētāju dod priekšroku individuālajām nodarbībām (32,6%) vai viena sporta pakalpojumu sniedzēja apmeklējumiem (37,9%), kas, savukārt liecina par to, ka jaunajam mazbudžeta uzņēmumam būtu jākoncentrējas uz individuālo nodarbību izveidi un 1 - 2 grupas nodarbību variantiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register