Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:516343
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.08.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 57 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
2.  SĀKUMSKOLAS SKOLĒNA IZZIŅAS PROCESU UN FIZIOLOĢISKO ĪPATNĪBU RAKSTUROJUMS    10
2.1.  Atmiņas un domāšanas attīstība    12
2.2.  Uzmanības un iztēles attīstība    13
2.3.  Sajūtu un uztveres attīstība    15
3.  MĀCĪBU INTEGRĀCIJAS BŪTĪBAS ANALĪZE PEDAGOĢISKAJĀ LITERATŪRĀ    17
4.  MĀCĪBU METOŽU RAKSTUROJUMS    21
4.1.  Mācību metožu klasifikācija    22
4.2.  Mācību metodes    25
4.3.  Mācību metožu izvēle    30
5.  TĒMAS „ AUGI PAVASARĪ” APGUVES MODEĻI    32
5.1.  Dabaszinības āra nodarbības konspekts    34
5.2.  Integrētās dienas konspekts    38
5.3.  Salīdzinājuma analīze    44
  NOSLĒGUMS    48
  BIBLIOGRĀFIJA    50
Extract

Čehu domātājs un pedagogs Jans Amoss Komenskis akcentē, ka cilvēkam jāmāca smelties gudrības nevis no grāmatas, bet no dabas. Cilvēkam ir dabiska vajadzība izzināt pasauli un sevi tajā.
Pēc J. Dzervinika domām: „Radīt bērnos interesi par dabas pētīšanu ir viens no dabaszinātņu mācību uzdevumiem skolā” (Dzerviniks, 2008).
Ģirupnieks un Delle uzskata, ka tieši dabaszinātnes māca skolēnu objektīvi novērot dabu un dabas parādības, analizēt un izprast tās, izprast parādību sakarības, veidot slēdzienus (Ģirupnieks, Delle, 1931).
Sākumskolas skolēniem raksturīga konkrētā domāšana. Regulāri atkārtojot mācīto, saistot ar jaunām zināšanām, veidojas noturīgas zināšanas. Īpaši tas būtu jāievēro mācību priekšmetā dabaszinības, kur standarts nosaka daudz apgūstamo prasmju un zināšanu, ko paredzētajās divās stundās nedēļā ir iespējams apgūt tikai tad, ja ļoti rūpīgi izplāno mācību stundas.
Dabaszinību priekšmets ir viens no tādiem priekšmetiem, kurus nedrīkst mācīt tikai no grāmatas. Skolēni ir jāmudina vērot, izdarīt secinājumus. Pēc Volša domām skolotājiem dabaszinību priekšmets ir jāmāca kā izpētes veids. Volša uzsver, ka bērni pēc savas dabas ir pētnieki, kas aktīvi meklē informāciju par savu apkārtni. Bērni cenšas izprast apkārtējo pasauli ar novērojumu un eksperimentu palīdzību (Volša, 1998).
Pavasaris – skaists un dzīvības pilns gadalaiks. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register