Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Uzmanības noturības veicināšanas pedagoģiskās iespējas 6-7 gadu veciem bērniem

     

    Term Papers53 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185487
 
Evaluation:
Published: 14.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Pirmsskolas pedagoģiskā procesa būtība un komponenti    3
2.  Uzmanības jēdziena raksturojums    8
2.1.  Uzmanības veidi    10
2.2.  Uzmanības attīstības īpatnības 6-7 gadu veciem bērniem    13
3.  Pētījuma par 6-7 gadu vecu bērnu uzmanības noturības attīstīšanu rezultāti un to interpretācija    19
3.1.  Uzdevumi uzmanības sekmēšanai 6-7 gadu veciem bērniem    19
3.2.  Pētījuma metodikas un respondentu izlases raksturojums    24
3.3.  Uzmanības līmeņa atkārtota diagnosticēšana pēc veiktās aprobācijas    29
  Secinājumi    38
  Ieteikumi    39
  Izmantotā literatūra    40
Extract

Secinājumi
1. Pedagoģiskais process pirmskolā ietver sevī izglītošanas, audzināšanas un vispārējās attīstības, nevienu no tiem nevar izcelt kā būtiskāko, jo visi ir savstarpēji saistīti. Pedagoģiskajā procesā nozīmīga loma ir savstarpējai mijiedarbībai starp bērniem un pedagogiem, bērniem savā starpā, pozitīva savstarpējā mijiedarbība nodrošina pozitīvas mācību vides veidošanos.
2. Pirmskolas izglītības posmā bērna dzīves neatņemama sastāvdaļa ir rotaļa, uz tām balstās arī mācību process, kā arī nodarbībām ir jābūt interesantām, dažādām, izmantojot izteiksmīgus uzskates materiālus.
3. Uzmanības jēdziens ir samērā komplekss, un tas ir priekšnosacījums ikvienai cilvēka apzinātai darbībai. Tiek izšķirti tīšās, netīšās un pēctīšās uzmanības veidi. Pirmskolas izglītības procesa ietvaros būtu jāattīsta tieši tīšā uzmanība. Tīšajai uzmanībai ir raksturīgs mērķtiecīgums, organizētības ievirze un noturība. Tīšā uzmanība ir svarīgs priekšnosacījums veiksmīgai mācību vielas apguvei.
4. Veicot pētījumu pirmskolas izglītības iestādē, darba autore secināja, ka lielākajai daļai bērnu ir raksturīgs vidējs un zems uzmanības noturības līmenis, tomēr veicot mērķtiecīgu darbību ar apkopotajiem uzmanības attīstīšanas uzdevumiem, bērnu uzmanības noturības līmeni izdevās uzlabot. Tas nozīmē, ka organizēts, mērķtiecīgs darbs, izmantojot dažādus uzdevumus, pozitīvi ietekmēt 6-7 gadus vecu bērnu uzmanības noturību.
5. Veicot pirmskolas pedagogu anketēšanu, darba autore secina, ka lielākā daļa pedagogu savā darbā sastopas ar bērnu uzmanības nenoturības problēmu, kuru viņi cenšas risināt, izmantojot dažādas metodes un integrējot dažādas prasmes un iemaņas.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1372501
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register