Kvalifikācijas darbā autors pētīja uzņēmuma SIA “Sanitex” mārketinga vidi un tās konkurētspējas uzlabošanas iespējas. Kvalifikācijas darba nosaukums ir “Uzņēmuma SIA “Sanitex” mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas. Darbā tika pētīts mārketinga jēdziens un tā būtība, un nepieciešamība, kā arī mārketinga kompleksa pamatelementi– vieta, cena, prece un virzīšana tirgū.
Tika pētīta uzņēmuma vēsture, mārketinga iekšējā un ārējā vide, mārketinga aktivitātes un tās uzlabošanas iespējas.
Pētījuma metodes: teorētiskā pētīšanas metode, aptauja, indukcijas- secinājumu un priekšlikumu veidošana.
Pētījuma objekts: SIA “Sanitex”
Pētāmais priekšmets: mārketinga vide, konkurētspējas uzlabošanas iespējas
Darba struktūra: darbs sastāv no 41 lapas, 3 tabulām, 21 attēla, 12 zinātniskajiem avotiem, 8 secinājumiem, 8 priekšlikumiem.