Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:777606
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 53 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    9
1.1.  Tehnoloģiju, interneta un mobilo telefonu attīstība    9
1.2.  Sociālo mediju attīstība    13
1.3.  Biznesa un mārketinga ienākšana sociālajos tīklos    14
1.4.  Facebook un digitālais mārketings    15
1.5.  Tirgus un pircēju segmentēšana    16
1.6.  Mērķauditorijas sasniegšana un rīcība sociālajos tīklos    19
1.7.  Divvirziena komunikācija, zīmols un tēls    21
1.7.1.  Klausa Mertena tēla veidošanās teorija    24
2.  METODOLOĢIJA    28
2.1.  Kvalitatīvā pieeja pētniecībā    28
2.2.  Kontentanalīze    29
2.3.  Daļēji strukturētā padziļinātā intervija    30
2.4.  Kvantitatīvā pieeja pētniecībā    31
2.5.  Anketēšana    32
2.6.  Čārlza Osguda semantiskā diferenciāļa skala    33
2.7.  Pētījuma plāns    34
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    36
3.1.  Uzņēmuma “Digital Journey” Facebook lapas raksturojums    36
3.2.  Digital Journey Facebook lapas kvalitatīvā kontentanalīze ierakstiem laika posmā no 2019.gada 1.novembra līdz 2020.gada 1.martam    37
3.3.  Facebook lietotāju anketēšanas rezultāti    43
3.3.1.  Aptaujāto sociālo demogrāfiskie dati    50
3.4.  Daļēji strukturētā padziļinātā intervija ar Digital Journey valdes priekšsēdētāju Jāni Birģeli    51
  DISKUSIJA UN SECINĀJUMI    54
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    58
  PIELIKUMI    60
Extract

DISKUSIJA UN SECINĀJUMI
Empīriskajā daļā iegūtie rezultāti liecina par to, ka ne tikai konkrēti Digital Journey, bet ikviena uzņēmuma izvirzītie mērķi un redzējums var atšķirties no tā, kā uzņēmumu uztver tā galvenā mērķauditorija. Mūsdienās tehnoloģijas ir attīstījušās tik ļoti, ka cilvēks ir tikai pāris klikšķu attālumā no sērfošanas digitālajā vidē vairāku stundu garumā jebkurā diennakts laikā un gandrīz no jebkuras vietas pasaulē. Ņemot vērā faktu, ka katram cilvēkam interneta lietošanas laiks un izvēlētie lietošanas rīki ir ļoti atšķirīgi, uzņēmumiem, kuri vēlas popularizēt savus piedāvātos produktus vai pakalpojumus, ir jāspēj sasniegt sava mērķauditorija un pielāgoties tai. Tajā skaitā arī uzņēmumam Digital Journey.
Tāpat nozīmīgi ir analizēt to, vai izvirzītajai mērķauditorijai patiešām būs interese par piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Šajā gadījumā anketas rezultāti liecina, ka gandrīz puse no respondentiem pat nav ieinteresēti dzirdēt vairāk par Digital Journey pēc pirmās iepazīšanās ar to, kas ir salīdzinoši negatīvs rādītājs un nozīmē, ka uzņēmuma Digital Journey izvirzītajai mērķauditorijai būtu jābūt specifiskākai vai arī nepieciešams izmantot citādākus paņēmienus, lai izvirzīto mērķauditoriju uzrunātu un ieinteresētu.
Bakalaura darba empīriskās daļas ietvaros veiktajā intervijā atklājas, ka digitālā mārketinga eksperts Jānis Birģelis uzskata, ka arī citiem speciālistiem, kuri strāda mūsdienīgās jomās, būtu jābūt pastiprinātai interesei par digitālo mārketingu. To apstiprina arī veiktā anketēšana, tomēr pētījums liecina, ka ar interesi par digitālo mārketingu nav pietiekami, lai mērķauditorija patiešām izvēlētos apmeklēt Digital Journey piedāvātos digitālā mārketinga kursus.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register