Term Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Uzņēmuma "X" komunikācijas prakšu analīze-
Uzņēmuma "X" komunikācijas prakšu analīze
Term Papers80 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 6 | |
1. | TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS | 9 |
1.1. | Tehnoloģiju, interneta un mobilo telefonu attīstība | 9 |
1.2. | Sociālo mediju attīstība | 13 |
1.3. | Biznesa un mārketinga ienākšana sociālajos tīklos | 14 |
1.4. | Facebook un digitālais mārketings | 15 |
1.5. | Tirgus un pircēju segmentēšana | 16 |
1.6. | Mērķauditorijas sasniegšana un rīcība sociālajos tīklos | 19 |
1.7. | Divvirziena komunikācija, zīmols un tēls | 21 |
1.7.1. | Klausa Mertena tēla veidošanās teorija | 24 |
2. | METODOLOĢIJA | 28 |
2.1. | Kvalitatīvā pieeja pētniecībā | 28 |
2.2. | Kontentanalīze | 29 |
2.3. | Daļēji strukturētā padziļinātā intervija | 30 |
2.4. | Kvantitatīvā pieeja pētniecībā | 31 |
2.5. | Anketēšana | 32 |
2.6. | Čārlza Osguda semantiskā diferenciāļa skala | 33 |
2.7. | Pētījuma plāns | 34 |
3. | EMPĪRISKĀ DAĻA | 36 |
3.1. | Uzņēmuma “Digital Journey” Facebook lapas raksturojums | 36 |
3.2. | Digital Journey Facebook lapas kvalitatīvā kontentanalīze ierakstiem laika posmā no 2019.gada 1.novembra līdz 2020.gada 1.martam | 37 |
3.3. | Facebook lietotāju anketēšanas rezultāti | 43 |
3.3.1. | Aptaujāto sociālo demogrāfiskie dati | 50 |
3.4. | Daļēji strukturētā padziļinātā intervija ar Digital Journey valdes priekšsēdētāju Jāni Birģeli | 51 |
DISKUSIJA UN SECINĀJUMI | 54 | |
IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI | 58 | |
PIELIKUMI | 60 |
DISKUSIJA UN SECINĀJUMI
Empīriskajā daļā iegūtie rezultāti liecina par to, ka ne tikai konkrēti Digital Journey, bet ikviena uzņēmuma izvirzītie mērķi un redzējums var atšķirties no tā, kā uzņēmumu uztver tā galvenā mērķauditorija. Mūsdienās tehnoloģijas ir attīstījušās tik ļoti, ka cilvēks ir tikai pāris klikšķu attālumā no sērfošanas digitālajā vidē vairāku stundu garumā jebkurā diennakts laikā un gandrīz no jebkuras vietas pasaulē. Ņemot vērā faktu, ka katram cilvēkam interneta lietošanas laiks un izvēlētie lietošanas rīki ir ļoti atšķirīgi, uzņēmumiem, kuri vēlas popularizēt savus piedāvātos produktus vai pakalpojumus, ir jāspēj sasniegt sava mērķauditorija un pielāgoties tai. Tajā skaitā arī uzņēmumam Digital Journey.
Tāpat nozīmīgi ir analizēt to, vai izvirzītajai mērķauditorijai patiešām būs interese par piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Šajā gadījumā anketas rezultāti liecina, ka gandrīz puse no respondentiem pat nav ieinteresēti dzirdēt vairāk par Digital Journey pēc pirmās iepazīšanās ar to, kas ir salīdzinoši negatīvs rādītājs un nozīmē, ka uzņēmuma Digital Journey izvirzītajai mērķauditorijai būtu jābūt specifiskākai vai arī nepieciešams izmantot citādākus paņēmienus, lai izvirzīto mērķauditoriju uzrunātu un ieinteresētu.
Bakalaura darba empīriskās daļas ietvaros veiktajā intervijā atklājas, ka digitālā mārketinga eksperts Jānis Birģelis uzskata, ka arī citiem speciālistiem, kuri strāda mūsdienīgās jomās, būtu jābūt pastiprinātai interesei par digitālo mārketingu. To apstiprina arī veiktā anketēšana, tomēr pētījums liecina, ka ar interesi par digitālo mārketingu nav pietiekami, lai mērķauditorija patiešām izvēlētos apmeklēt Digital Journey piedāvātos digitālā mārketinga kursus.…
Bakalaura darbā tiek apskatītas noteikta uzņēmuma komunikācijas prakses platformā Facebook konkrētā laika posmā.
PDF formāts.
-
Uzņēmuma "X" komunikācijas prakšu analīze
Term Papers80 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
- Uzņēmuma ”Elstern” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
- Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Term Papers for university25
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Term Papers for university63
Evaluated! -
Preču uzskaite, kontrole un analīze uzņēmumā
Term Papers for university52
Evaluated! -
Reklāmas līdzekļu izmantošanas analīze nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA BaltHaus
Term Papers for university98
Evaluated! -
Jauna produkta izveides iespēju analīze uzņēmumā "Dienas bizness"
Term Papers for university69