Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:792897
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Produktu virzīšana tirgū    9
1.1.  Produktu virzīšanas metodes raksturojums    9
1.2.  Reklāma    12
1.2.1.  Reklāmas nozīme un funkcijas    12
1.2.2.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un to izvēle    14
1.3.  Pārdošanas veicināšana    18
1.4.  Sabiedriskās attiecības    20
1.4.1.  Sponsorēšana    23
1.4.2.  Ziedošana    24
1.5.  Tiešā pārdošana    24
1.6.  Virzīšanas sistēmas efektivitātes raksturojums    27
2.  SIA "X Latvija" pozīcijas noteikšana Latvijas tirgū    30
2.1.  X galvenie rādītāji visa pasaulē    30
2.2.  SIA X Latvija SVID analīze    33
2.3.  SIA X Latvija izplatītāji/patērētāji un X konkurenti    36
2.3.1.  SIA X Latvija izplatītāju/patērētāju aptaujas analīze    37
2.3.2.  X konkurenti    37
2.4.  SIA X Latvija mērķa tirgus noteikšana    40
3.  SIA "X Latvija" produktu virzīšana tirgū    44
3.1.  Reklāma    45
3.2.  Pārdošanas veicināšanas    47
3.3.  Sabiedriskās attiecības    51
3.4.  Tiešā pārdošana    53
3.5.  Priekšlikumi SIA X Latvija produktu virzīšanas tirgū uzlabošanai    57
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    65
Extract

Dabā valda dabiskais atlases princips, kas atbilstoši plēsīgo dzīvnieku pasaules morālei ir izdzīvo stiprākais! Arī mūsdienu biznesa pasaulē valda šāds princips. Katrs no mums ir pamanījis, ka ik mirkli tiek dibināti jauni uzņēmumi, līdz ar to konkurence kļūst arvien sīvāka, pieaugot patērētāju prasībām pēc kvalitatīva, cenai atbilstoša produkta vai pakalpojuma.
Uzņēmumiem, kuru darbības sfēra ir preces vai pakalpojuma tirdzniecība, svarīgākais ir savu produktu virzīt tirgū tā, lai patērētājam šis produkts būtu interesants, nepieciešams un vēlme to lietot viņa ikdienas dzīvē.
Mārketinga process ir aktīva mūsu dzīves sastāvdaļa, tā process notiek visapkārt, un neatkarīgi no tā, vai mēs to vēlamies vai ne, tie mūs ietekmē un liek pieņemt dažādus lēmumus, kas ir saistīti ar apmaiņas procesu. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register