Dabā valda dabiskais atlases princips, kas atbilstoši plēsīgo dzīvnieku pasaules morālei ir izdzīvo stiprākais! Arī mūsdienu biznesa pasaulē valda šāds princips. Katrs no mums ir pamanījis, ka ik mirkli tiek dibināti jauni uzņēmumi, līdz ar to konkurence kļūst arvien sīvāka, pieaugot patērētāju prasībām pēc kvalitatīva, cenai atbilstoša produkta vai pakalpojuma.
Uzņēmumiem, kuru darbības sfēra ir preces vai pakalpojuma tirdzniecība, svarīgākais ir savu produktu virzīt tirgū tā, lai patērētājam šis produkts būtu interesants, nepieciešams un vēlme to lietot viņa ikdienas dzīvē.
Mārketinga process ir aktīva mūsu dzīves sastāvdaļa, tā process notiek visapkārt, un neatkarīgi no tā, vai mēs to vēlamies vai ne, tie mūs ietekmē un liek pieņemt dažādus lēmumus, kas ir saistīti ar apmaiņas procesu. …