Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vadītāja un pedagogu mijiedarbība attieksmes veidošanā uz kopīgo darbu pirmsskolas izglītības iestādē

     

    Term Papers64 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:633163
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 100 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Kopīga darba raksturojums vispārējās un speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    8
1.1.  Pedagoģiskais process vispārējās pirmsskolas izglītības iestādēs    8
1.2.  Pedagoģiskais process speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    12
1.3.  Izglītības iestādes organizācijas kultūras nozīmē kopīga darba kvalitātes nodrošināšanai    17
1.4.  Izglītības iestādes darba un mācību vides riska faktori    20
1.5.  Kopīgā darba raksturojums    22
1.6.  Kopīgā darba efektivitātes kritēriji pirmsskolas izglītības iestādē    27
1.7.  Vadītāja loma komandas veidošanā vispārējās un speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    33
2.  Pētījuma rezultāti    37
2.1.  Pētījuma metodes un norises raksturojums    37
2.2.  Vispārējo pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu attieksme pret kopīgo darbu un sadarbību ar vadītāju    41
2.3.  Speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs pedagogu attieksme pret kopīgo darbu un sadarbību ar vadītāju    46
2.4.  Kopīga darba vērtējumu salīdzinājums vispārējās un speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    50
  Secinājumi    53
  Priekšlikumi    55
  Literatūras un avotu saraksts    58
  Pielikums    65
Extract

Secinājumi
1. Pirmsskolas izglītības iestādei un pedagogiem ir uzlikta atbildība par bērna vispusējās attīstības sākumposmu, par viņa personības veidošanu un sociālo prasmju kopumu, no kuru esamības un kvalitātes atkarīga tālākā bērna dzīves kvalitāte, tāpēc pedagoģiskā darba kvalitāte ietekmē katra indivīda tālāko dzīves kvalitāti.
2. Speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs skolotājiem nepieciešams ne tikai speciālas zināšanās par personām ar speciālām vajadzībām , bet ari pozitīva attieksme pret visiem izglītojamiem un sadarbības prasme. Bērna zināšanu, prasmju un attieksmju veidošana atkarīga no diagnozes un veselības pakāpes, respektīvi – no bērna dotumiem no vienas puses un no pedagogu komandas kompetences, saliedētības, kopējo mērķu izpratnes un no izvēlētā kopīgā darba modeļa.
3. Pedagoģiskā darba kvalitāti ietekmē bērnu dotumi, pedagoga personība, izglītības iestādes vides kultūras tips un darba vides riski un vadītāja kompetence.
4. Kopīgs darbs ir gan grupas gan komandas darbs, kopīgā darba formu izvēlas vadītājs atkarībā no mērķiem un plānotiem rezultātiem. Veidojot stipru komandu, ir iespējams sasniegt sinerģijas efektu, kas būtiski var uzlabot pedagoģiskā darba kvalitāti..
5. Pētījuma dati liecina, ka vispārējās pirmsskolas izglītības iestādēs pedagogu attieksme pret kopīgu darbu ir negatīva, pedagogus neapmierina vadītāja un kolektīva atbalsta kvalitāte, darba organizācija un viņi jūtas nedroši darba kolektīvā.
6. Darbinieku negatīva attieksme pret vadītāja kompetenci, darba organizāciju un komunikācijas kvalitāti izglītības iestādē ietekmē viņu spriedumus par visu kopīgu darbu, un tas tiek novērtēts zemu, darbinieki nejūtas piederīgi.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1376740
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register