Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izv...-
Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide
Nr. | Chapter | Page. |
ANOTĀCIJA | 4 | |
SAĪSINĀJUMI UN NOSACĪTO APZĪMĒJUMU SARAKSTS | 7 | |
IEVADS | 8 | |
1. | MĀRKETINGA STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS | 10 |
1.1. | STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS SVARĪGUMS MĀRKETINGĀ | 10 |
1.2. | MĀRKETINGA STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS PROCESS | 11 |
1.3. | MĀRKETINGA PLĀNA VEIDOŠANA UN STRUKTŪRA | 16 |
2. | REKLĀMAS UN REKLĀMAS KAMPAŅAS VEIDOŠANAS BŪTĪBA | 17 |
2.1. | REKLĀMAS KAMPAŅA | 17 |
2.2. | REKLĀMAS KAMPAŅAS PLĀNOŠANAS GALVENIE POSMI | 18 |
2.3. | REKLĀMA UN REKLĀMAS LĪDZEKĻU VEIDI | 19 |
2.3.1. | Tiešā un netiešā reklāma | 22 |
2.3.2. | Efektīva reklāma | 23 |
3. | VEA MĀRKETINGA KONCEPCIJA | 25 |
3.1. | KONCEPCIJAS VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS | 25 |
3.1.1. | VeA mērķi un uzdevumi | 25 |
3.1.2. | VeA darbības situācijas analīze | 26 |
3.1.3. | VeA studentu uzņemšanas problēma | 27 |
3.1.4. | VeA reklāmas kampaņas pašreizējā situācija | 28 |
3.1.5. | Mārketinga koncepcijas struktūra | 32 |
3.2. | PRODUCT - PRODUKTA APRASTS | 33 |
3.2.1. | VeA profila aktīvs | 33 |
3.2.2. | VeA neprofils | 33 |
3.3. | PRICE – CENA | 34 |
3.4. | PLACE – VIETA | 38 |
3.5. | PROMOTION – REKLĀMA | 39 |
3.5.1. | Reklāmas uzdevumi | 39 |
3.5.2. | Reklāmas pasākumu plānošana | 39 |
4. | VEA REKLĀMAS KAMPAŅA PASĀKUMU PLĀNS | 41 |
4.1. | KAMPAŅAS PLĀNOŠANĀ VEICAMO PIENĀKUMU NOTEIKŠANA | 41 |
4.2. | MĒRĶA AUDITORIJAS PROFILS | 41 |
4.3. | REKLĀMAS KAMPAŅAS MĒRĶU NOTEIKŠANA | 42 |
4.4. | KAMPAŅAS BUDŽETS | 43 |
4.5. | MĒDIJU IZVĒLE UN PLĀNOŠANA | 44 |
4.6. | REKLĀMAS IZVEIDE UN PĀRBAUDE | 52 |
4.7. | IEVIEŠANA UN IZNĀKUMA PAREDZĒŠANA | 52 |
4.8. | REKLĀMAS KAMPAŅAS NOVĒRTĒŠANA | 53 |
5. | VEA REKLĀMAS KAMPAŅAS IZMAKSU PLĀNOŠANA | 54 |
5.1. | REKLĀMAS IZMAKSU PLĀNOŠANS METODES | 54 |
5.2. | REKLĀMAS KAMPAŅAS TĀME | 56 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 57 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 59 | |
PIELIKUMI | 61 |
Pašreizējo tirgus situāciju izglītības nozarē raksturo studentu un augstāko izglītības iestāžu pieaugums, kā arī konkurence starp tām, īpaši valsts augstskolām, kurās atvēlētas budžeta vietas reflektantiem. Konkurenci pastiprina arī valsts tautsaimniecības attīstība, jo pēdējo gadu laikā strauji pieaug pieprasījums darba tirgū pēc kompetentiem un izglītotiem speciālistiem. Tāpēc katras valsts augstskolas galvenais mērķis ir piesaistīt ar vien vairāk studēt gribētājus, veidojot savu tēlu un publicitāti.
Ventspils Augstskola (VeA) ir reģionālā valsts izglītības iestāde, kurai jānodrošina sava konkurētspēja izglītības nozarē. Svarīgākie katras augstskolas tēla un publicitātes veidošanas faktori ir tās priekšrocības salīdzinājumā ar citām izglītības iestādēm un efektīvas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide.
Mārketinga un reklāmas kampaņas izveide ir sarežģīts, bet katrai organizācijai ļoti būtisks process, lai veicinātu konkurētspēju tirgū. Izglītības nozares konkurētspēja, galvenokārt, atsaucas uz efektīvu reklāmas kampaņas izstrādi un realizāciju noteiktā laika periodā, ar nolūku veicināt reflektantu interesi pieteikties studijām kādā augstskolā. Konkurenci pastiprina viena virziena studijas, kas ir pieejamas vairākās izglītības iestādēs. …
Bakalaura darbā „Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide” ir veikts pētījums par mārketinga un reklāmas kampaņas plānošanas metožu pielietošanu VeA tēla un publicitātes veidošanai. Bakalaura darba pētījumā ir izstrādāts optimāls VeA mārketinga process, izmantojot mārketinga „4P” elementus, un VeA reklāmas kampaņas process, pielietojot mārketinga teorijas pamatus reklāmas kampaņas procesa izstrādei. Bakalaura darba mērķis ir izveidot VeA mārketinga un reklāmas kampaņas modeli, lai nodrošinātu reflektantu skaita pieaugumu studijām un VeA konkurētspēju mūsdienu tirgus situācijā. Vadoties pēc izvirzītā mērķa, autors darbā analizē mārketinga stratēģisko plānošanu, izvērtē reklāmas līdzekļu efektivitāti un reklāmas kampaņas plānošanas procesus, izstrādā VeA mārketinga un reklāmas kampaņas koncepciju.
- Reklāmas ietekme uz pirkuma lēmuma pieņemšanu Latvijas tirgū
- Reklāmas pielietojuma izpēte tirdzniecības uzņēmumā SIA "RIMI Latvija"
- Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns
Term Papers for university56
-
SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
Term Papers for university72
-
Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā
Term Papers for university87
-
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Term Papers for university70
Evaluated! -
Reklāmas pielietojuma izpēte tirdzniecības uzņēmumā SIA "RIMI Latvija"
Term Papers for university85
Evaluated!