Term Papers
Technologies
Crafts, Housekeeping
Veselīgs dzīvesveids” apguve dabaszinībās 3. klasē-
Veselīgs dzīvesveids” apguve dabaszinībās 3. klasē
TOP 500Evaluated!Term Papers83 Crafts, Housekeeping, Anatomy, Medicine and Hygiene, Pedagogy
| Nr. | Chapter | Page. |
| IEVADS | 3 | |
| 1. | MĀCĪBU PROCESS SĀKUMSKOLĀ | 6 |
| 2. | JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNA ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS | 8 |
| 2.1. | Jaunākā skolēnu vecumposma psiholoģiskais raksturojums | 9 |
| 2.2. | Jaunākā skolēnu vecumposma fiziskās īpatnības | 12 |
| 2.3. | Jaunākā skolēnu vecumposma sociālās īpatnības | 15 |
| 3. | VESELĪGA DZĪVESVEIDA IETEKMĒJOŠIE FAKTORI | 17 |
| 4. | FIZISKĀ STĀVOKĻA PILNVEIDOŠANAS METODISKIE PAŅĒMIENI | 23 |
| 5. | MĀCĪBU ORGANIZĀCIJA TĒMAS „VESELĪGS DZĪVESVEIDS” APGUVĒ | 28 |
| 5.1. | Mācību darba organizācijas formas dabaszinībās | 28 |
| 5.2. | Mācību satura apskats tēmas „Veselīgs dzīvesveids” ietvaros | 33 |
| 6. | TĒMAS „VESELĪGS DZĪVESVEIDS” APGUVĒ IZMANTOJAMĀS SADARBĪBAS PRASMJU VEICINOŠAS MĀCĪBU METODES | 35 |
| 7. | PEDAGOĢISKAIS PĒTĪJUMS | 44 |
| 7.1. | Dabaszinību stundu konspekti tēmas „Veselīgs dzīvesveids” apguvei 3.klasē | 44 |
| 7.2. | Mācību stundu pašanalīze | 51 |
| 7.3. | Pārbaudes darba rezultātu analīze | 52 |
| 7.4. | Anketēšanas apkopotie dati un rezultāti | 54 |
| Kopsavilkums | 59 | |
| Summary | 61 | |
| Nobeigums | 63 | |
| Secinājumi un priekšlikumi | 64 | |
| Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 65 | |
| PIELIKUMI | 69 |
Dabaszinību mācīšanas metodikas pamati, ietverot pedagoģiju, psiholoģiju un pedagoģiskās prakses ciklu, veido vienotu kompleksās apmācības sistēmu, kas sagatavo topošos skolotājus darbam ar skolēniem. Pasniedzot dabaszinību stundas, skolotāja darba rezultāts ir atkarīgs no tā, kā viņš pats izprot dabaszinību būtību, specifiku un saturu, kā viņš motivē savus skolēnus izziņas procesam. (Laizāne, 2009)
I. Laizāne uzskata, ka dabaszinību mācīšanas metodikas mērķis – apgūt dažādu metodisko paņēmienu, mācību metožu un līdzekļu daudzveidību, lai ar to palīdzību mērķtiecīgi veidotu mācību procesu dabaszinībās, risinot vispārīgus un konkrētus uzdevumus, kuri gan stimulētu saudzīgu attieksmi pret dabu un attīstītu vispārējas spējas, gan arī atraisītu skolēnu radošo potenciālu utt. Izstrādāt precīzu metodiskās darbības paraugu visiem gadījumiem nav iespējams, tādēļ dabaszinību metodikai piemīt jaunrades raksturs. (Laizāne, 2009)
L. Māldere liek pievērst uzmanību tam, ka skolas vecums ir laiks, kad bērniem nepieciešams visvairāk mīlestības, uzmanības, enerģijas un arī vērtīgu uzturvielu, kas nepārprotami ietekmē to kopējo veselības stāvokli. Protams, pirmie audzināšanas pamati tiek likti ģimenē, tāpēc bērni ir savu vecāku spogulis, no kuriem tie iedvesmojas un mācās. Ja vecākiem ir pasīvs dzīvesveids, tad nav arī jābrīnās par savu bērnu paviršu attieksmi pret veselību. (Māldere, 2013)
…
- Veselīgs dzīvesveids
-
Veselīgs dzīvesveids” apguve dabaszinībās 3. klasē
Term Papers83 Crafts, Housekeeping, Anatomy, Medicine and Hygiene, Pedagogy
-
Vide un veselīgs dzīvesveids
Presentations19 Anatomy, Medicine and Hygiene, Biology, Environmental Protection
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mācību procesa pilnveides iespējas temata ”Iekšzemes kopprodukts un ekonomikas izaugsme” apguvē
Term Papers for university101
Evaluated! -
Rotaļas elementi 4-5 gadus veciem bērniem - skaitīšana un skaita jēdzienu apguve
Term Papers for university48
-
Praktiskā darba prasmes 5. un 6.klases ģeometrijas satura apguvē
Term Papers for university62
-
Folkloras apguve literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
Term Papers for university87
-
Literatūras mācību stundu organizācijas iespējas jaunāko klašu skolēnu radošuma veicināšanai (3.klase)
Term Papers for university65

