Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveide literāro darbu iepazīšanas procesā

    TOP 500New

    Term Papers39 Literature, Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:209740
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.12.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par atstāstīšanas prasmēm    4
1.1.  Termina atstāstīšana skaidrojums    4
1.2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērna raksturojums problēmas aspektā    6
1.3.  Atstāstīšanas prasmju pilnveides iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā    12
2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveide literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma organizācija    15
2.1.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma plāns un izvēlēto metožu pamatojums    15
2.2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma bāzes izvēles pamatojums    16
2.3  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma norise    18
2.4.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma rezultāti    32
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Literatūras un avotu saraksts    38
Extract

Kompetencēs balstita izglītības satura reforma akcentē pirmsskolas izglītības iestažu pedagogiskaja procesā pilnveidot bērniem dzīves dzrbibai nepieci4šamās prasmesViena no tadām – atstāstīšanas prasme. Mūsdienu sabiedrībā grāmatas paliek novārtā, bērni un jaunieši ļoti maz lasa grāmatas, līdz ar to neveidojas pilnvērtīgs vārdu krājums un vērojamas nepietiekamas valodas prasmes. Liela nozīme atstāstīšanas prasmju pilnveidei ir gan norises laiks, kurā dienas daļā pasaka tiek lasīta, gan literatūras atbilstībai konkrētajam vecumposmam, gan vietai kur to daram. Pasaku var lasīt gan no rīta, gan pirms miedziņa, gan pēcpusdienā, dažādos dienas posmos uztvere būs atšķirīga. Literatūras avotam ir jābūt interesantam un valodai viegli saprotamai.
Lasīšana sākas ģimenē. Vecāki rāda priekšzīmi, un bērni mācās no viņiem. Vērojumi rāda, ka vecāki nepietiekami aktualizē lasīšanu ģimenes dienas ritumā. Dienas vakarā ir svarīgi, lai bērns pārrunātu ar vecākiem dienā piedzīvoto pirmsskolas izglītības iestādē, tā veidojas izpratne par atstāstīšanu. Lasot dažādus daiļdarbus un rosinot bērnu pastāstīt par dzirdēto, var saprast cik daudz bērns ir uztvēris. Atcerēšanos var veicināt dodot uzvedinošus jautājumus.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −17,97 €
Work pack Nr. 1404884
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register