Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:620806
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga elementi un mārketinga aktvitāšu plānošana    8
1.1.  Mārketinga MIX pamatelementi    10
1.2.  Mārketinga komunikācijas kopums    16
1.3.  Mārketinga plānošana    25
2.  Viesnīcas „Piena muiža – Berghof” darbības raksturojums un mārketinga aktivitāšu analīze    27
2.1.  „Piena muiža - Berghof” organizācijas raksturojums    27
2.2.  Mārketinga elementu analīze viesnīcā “Piena muiža - Berghof”    37
3.  Viesnīcas “Piena muiža – Berghof” mārketinga aktivitāšu analīze un mārketinga aktivitāšu plāna izstrāde 2016.gadam    45
3.1.  Viesnīcas „Piena muiža - Berghof” mārketinga aktivitāšu analīze    45
3.2.  „Piena muižas - Berghof” mārketinga aktivitāšu plāns 2016.gadam    56
  Mārketinga aktivitāšu plānotais budžets    57
  Secinājumi un priekšlikumi    65
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    67
  Pielikumi    70
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Bakalaura darba izstrādes gaitā darba autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Lai izveidotu mārketinga plānu, uzņēmums izvērtē iegūtos datus, tirgus pieprasījumu un klientu vajadzības un vēlmes. Pielāgojot mārketinga mix elementus, veido mārketinga aktivitāšu plānu.
2. Pēc dokumentu analīzes darba autore secina, ka viesnīcas mājas lapa ir novecojusi, neatbilst jaunākajām tirgus prasībām - nav iespējams rezervēt tiešsaistē, nepilnīga informācija svešvalodās, un dizains nav atjaunots pēdējos 5 gadus.
3. No aptaujas, darba autore secina, ka lielākā daļa viesi brauc pirmo reizi (64%) un viņu dzīves vieta atrodas Rīgā (39%) un Kurzemes reģionā (34%), ko sekmē muižas atrašanās vieta.
4. Pēc intervijas autore secina, ka viesnīcai nav izveidota sava datu bāze, pēc kuras uzzināt klientu vai sadarbības partneru kontaktinformāciju, kā arī netiek apkopoti statistikas dati par viesnīcas viesiem. Kā rezultātā netiek stiprināta sadarbība ar esošajiem un potenciālajiem klientiem vai partneriem.
5. No aptaujas datiem, darba autore secina, ka visbiežāk viesi izvēlas SPA pakalpojumus (34%), kuri arī un atzīst, ka cena ir atbilstoša, vai izvēlas pēc cenas.
6. Pēc dokumentu analīzes darba autore secina, ka viesnīca sadarbojas ar pašvaldību iestādēm, rīko pasākumus, kā arī piedalās citu organizācijas pasākumos – izstādēs, gadatirgos, semināros u.c., tādā veidā veicināt atpazīstamību.
Izstrādājot mārketinga komunikāciju plānu autore balstoties uz secinājumiem izvirza sekojošus priekšlikumus:
1. Viesnīcā „Piena muiža - Berghof” 2016.gada plāna laikā nepieciešams uzlabot mājaslapu, atjaunot mājas lapas dizainu un tehniskās funkcijas – izveidot tiešsaistes rezervēšanas moduli, elektroniskās dāvanu kartes, pilnveidot informāciju svešvalodās un pielāgot mājas lapas funkcionalitāti dažādām ierīcēm,par ko ir atbildīgs mājas lapas uzturētājs.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register