Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:720807
 
Evaluation:
Published: 11.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Integrētā mārketinga komunikācija    4
1.1.  Komunikācijas procesa būtība    4
1.2.  Mārketinga komunikācija un tās veidi    6
1.3.  Uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas būtība un elementi    8
2.  Noieta veicināšanas būtība    10
3.  Noieta veicināšana uzņēmumā „Marks M”    13
1.4.  SIA „Marks M” piedalīšanās izstādēs    13
1.5.  Iepazīšanās akcijas- demonstrācijas    14
1.6.  Pārdošanas literatūra    14
4.  Pētījums    15
1.7.  Pētījumu rezultātu analīze    15
Extract

Secinājumi
Pētot literatūras avotos pieejamo informāciju, uzņēmuma „Marks M” veikto mārketinga komunikāciju un analizējot iedzīvotāju aptaujas rezultātus, autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. Noieta veicināšanai ir īslaicīgs raksturs un tas tiek darīts ar vienu nolūku – piesaistīt jaunus pircējus un īsā laikā pārdot vairāk preču. Noieta veicināšana ietver bezmaksas paraugu dalīšanu, cenu atlaižu kuponu ieviešanu, izstāžu rīkošanu, sacensību organizēšanu un citus pasākumus.
2. Noieta veicināšana ir svarīga integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa un tai ir vairākas priekšrocības, kas liek to ievietot pie visstraujāk augošajiem un efektīvākajiem integrētās mārketinga komunikācijas rīkiem.
3. Noieta veicināšanas metodes piedāvā trīs galvenās priekšrocības – komunikācija, pamudinājums, aicinājums. Tā ir uzmanības pievēršana, kas liek virzīt patērētāju uz produktu ar zināma motivējoša faktora iekļaušanu, kas patērētājam sniedz noteiktu vērtību, un aicina veikt pirkumu tūliņ pat.
4. Veikals „Nakts Mēbeles” klientiem piedāvā plašu produkcijas, taču daži no šiem pakalpojumiem nav pietiekami atpazīstami.
5. Lielai daļai iedzīvotāju veikala produkcija, galvenokārt saistās ar gultu ražošanu.
6. Veikals „Nakts Mēbeles” tēla popularizēšanai, reputācijas uzlabošanai un informācijas sniegšanai par piedāvātajiem pakalpojumiem, galvenokārt tiek izmantots noieta veicināšanas metodes, kura elementi ir izstādes, bukleti, iepazīšanās cenu politika.
7. Reputācijas uzlabošanas nolūkos SIA „Marks M” pievērsies labdarībai, sniedzot atbalstu sociāli neaizsargātākajām iedzīvotāju grupām.

Priekšlikumi
Izpētot uzņēmuma „Marks M” integrētās mārketinga komunikācijas kompleksu, izanalizējot aptaujas rezultātus un ņemot vērā iepriekš izdarītos secinājumus, autore ir izstrādājusi priekšlikumus komunikācijas efektivitātes uzlabošanai:

1. SIA „Marks M” jāizmanto pēc iespējas dažādākus noieta veicināšanas paņēmienus, ne tikai piedalīšanās izstādes, bukletu dalīšanu un iepazīšanās cenu akcijas.
2. Noieta veicināšanas cita negatīvā puse ir, ka reklāma parasti ietekmē ilgtermiņa zīmola lojalitātes veidošanu, savukārt noieta veicināšanas pasākumi var iespējami devalvēt produkta piedāvājumu pircēju acīs. Lai no tā izvairītos, ir būtiski atdalīt cenas izmantošanu noieta veicināšanā, kas ir vērsta tikai uz cenu un pievienotās vērtības veicināšanu, kas ir vērsta uz zīmola tēla veicināšanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1345617
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register