Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:649809
 
Evaluation:
Published: 19.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mērķa auditorija. Uzsākot mārketinga kampaņu vai reklāmu valstī ar atšķirīgu kultūru, vienmēr pirms tās jāveic mērķa tirgus izpēte. Konservatīvisms līmenis, dzimumu uzskati un ideoloģijas var ievērojami atšķirties starp kultūrām. Prezentējot reklāmas kampaņu, kas nav saskaņā ar kultūras normā konkrētā valstī, var aizskart mērķauditoriju, kas savukārt ievērojami kavē kampaņu. Kultūras normu apzināšanās var arī palīdzēt uzņēmumam sašaurināt mērķauditoriju. Piemēram, Japānā un Austrijā ģimenēs parasti vīrieši pieņem lēmumus, bet Zviedrijā to lielākoties dara sievietes.
Saziņa starp kultūrām nozīmē visu personīgo uzskatu likšanu malā un uzmanīgu klausīšanos otrā personā. Ir jāattīsta savs klausīšanās prasmes un jāmācās turēt mēli aiz zobiem. Zināšanas par savu kultūru un par otru kultūru palīdz pārvarēt kulturālās atšķirības. Katrai valodai ir savas īpatnības, kuras var dod norādes par šīs kultūras pārstāvju uzvedību, manierēm un domāšanu. Piemēram, angļi parasti ir ļoti pieticīgi, atturīgi un cenšas izvairītiem no sarežģītām situācijām. Daiļrunība, ekspresivitāte un plašs vārdu krājums parasti ir raksturīgs spāņiem un itāļiem un vāciešiem.

Globālā produkta brendings
Brendinga process dod produktam identititāti un tēlu, lai radītu iespaidu uz pircējiem. Brendings ir garš process, kas ietver daudz uzņēmuma investīcijas, gan laika, gan naudas ziņā. Brenda identitātes veidošana ietver nosaukuma projektēšanu, kā arī simbola un logo izstrādāšanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1333976
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register