Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:968627
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads. A/s “Drogas” mārketinga politikas novērtējums    3
2.  Uzņēmuma mārketinga mikrovides analīze    5
3.  A/s “Drogas” mārketinga makrovide    9
4.  A/s “Drogas” spēja pielāgoties tirgus izmaiņām    11
5.  Mārketinga stratēģijas (esošās)    13
5.1.  Tirdzniecību vietu izvēle un kritēriji    13
5.1.1.  Struktūrvienību darbības atšķirības Rīgā un reģionos    14
5.1.2.  Tirdzniecības centru popularitāte un nozīme    15
5.1.3.  Veikalu atšķirības a/s “Drogas”    16
5.1.4.  Preču sortiments un tirdzniecības vietu noformēšana    17
5.2.  Virzīšanas kompleksa nozīme a/s “Drogas”    18
5.1.5.  Reklāmas kvalitāte uzņēmumā    18
5.1.6.  Reklāmas izplatīšanas daudzveidība un tās atdeves analīze    19
5.1.7.  Sabiedriskās domas ietekmēšanas procesa attīstība uzņēmumā    21
5.1.8.  Noieta veicināšanas metodes a/s “Drogas”    23
5.1.8.1.  Atlaižu, izpārdošanu sistēma    25
5.1.8.2.  Loteriju rīkošana    26
5.1.8.3.  Konsultācijas, paraugdemonstrējumi    27
5.1.8.4.  Jauns projekts- “Cenu garantija”    28
5.1.9.  Personīgās pārdošanas izpausmes uzņēmumā    30
5.3.  Produktu cenas analīze a/s “Drogas”    33
5.3.1.  Cenas salīdzinājumā ar konkurentiem    34
5.3.2.  Cenu izmaiņas    34
5.4.  Uzņēmuma piedāvātā prece    36
  Secinājumi un piedāvājumi    38
  Izmantotā literatūra    40
Extract

Darba mērķis ir novērtēt a/s “Drogas” mārketinga politiku.
Kopumā a/s “Drogas” mārketinga politika ir ļoti interesanta un izpētes vērta un šajā darbā mūsu uzdevums ir apskatīt a/s “Drogas” mārketinga pasākumu kompleksa elementus ar mērķi iepazīt tos kā vienus no labāk un efektīgāk izmantotajiem attiecīgajā tirgus segmentā, kas ir pierādīts ar a/s “Drogas” pēdējo gadu darbības rezultātiem. Tas tiks paveikts ar uzņēmuma makrovides un mikrovides izpētes palīdzību un esošo mārketinga stratēģiju izpētes palīdzību. Tiks novērtētas uzņēmuma stiprās, vājās puses, iespējas un draudi (SVID analīze).
A/s “Drogas” Latvijas uzņēmumu un vēl jo vairāk uzņēmumu, kas darbojas Latvijas plaša patēriņa preču pārdošanas tirgū vidū atšķiras ar savu agresīvo mārketinga politiku. A/s “Drogas” tiecas uz maksimālu rezultātu sasniegšanu ar maksimāli plašām mārketinga metodēm, izmantojot praktiski visus iespējamos un pieejamos mārketinga elementus.
A/s “Drogas” jau no pašiem savas darbības pirmsākumiem bija ievērojama ar interesantu mārketinga ideju pielietojumu. Jau 20.gs. 90.gadu vidū bija populāras “Drogas” veikalu regulārās tā saucamās “izpārdošanu” akcijas, pie kurām klienti bija pieraduši un, kuras viņi ar nepacietību gaidīja. Par to liecināja vienmēr milzīgais pircēju apjoms šajos laika periodos visos “Drogas” veikalos bez izņēmumiem.
Šobrīd a/s “Drogas” mārketinga politikā ir mainījušies uzsvari un prioritātes. Reklāmas apjoms tiek sadalīts daudz vienmērīgāk visa gada garumā, akciju skaits (gan lielu, gan mazu) ir ievērojami pieaudzis. Pašlaik notiek tas, kas deviņdesmitajos gados un 21.gs pašos pirmajos gados nebija iedomājams- akcijas ne tikai bieži pārklāj viena otru, bet ir arī situācijas, kad vienlaicīgi notiek 5-6 dažāda lieluma un dažādas tematikas akcijas. Šāda uzņēmuma mārketinga politika prasa lielāku personāla atdevi, taču arī beigu rezultāts ir labāks. Uzņēmuma apgrozījums un plānu izpilde nav vairs atkarīga no divām- trim lielām akcijām, bet gan no visa gada garumā sasniegtā rezultāta kopumā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register