Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:298867
 
Evaluation:
Published: 09.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Korporatīvais brends dod iespēju būt daudz pievilcīgākām visām kompānijas iesaistītajām pusēm, darbiniekiem, izplatītāju partneriem, piegādātājiem, publiskajai administrācijai un citiem. Mājas brendings: kad patērētāju un citu ieinteresēto pušu cerības ievērojami variē no izmantošans situācijas, mājas brendings var palīdzēt profilēt atšķirīgas uzņēmuma paketes un palielināt saņemto kompetenci no korporatīvā brenda. Mājas brendingā uzņēmuma vārds ieņem nozīmīgi lomu, kur biznesa vienībai vai produktu līnijai dot tā vārdu. Apstiprinājuma brendings tiek lietots, kad produkta vārdi ir zināšanai un korporatīvais brends tiek lietots, lai noteiktu to izcelsmi. Atsevišķie brendi tiek pielietoti, kad starptautiski darbojošās kompānijas tendējas uz dažādiem patērētāju segmentiem, kas sagaida dažādus labumus, kas pieprasa nodrošināt atšķirīgās spējas veidot un noturēt attiecības ar dažādām ieinteresētajām pusēm. Atsevišķais brendings balstās uz korporatīvo brendu attiecībām ar finansiālo sabiedrību, publisko administrāciju, un dažreiz ar potenciālajiem darbiniekiem, bet pilnveido neatkarīgu parādīšanos patērētāju segmentos un saistībā ar ieinteresētajām pusēm. Atsevišķākais produkta brends var izveidot tik spēcīgu ietekmi, ka korporatīvajam brendam vairs nav nekādas ietekmes .
Globālie brendi tiek uztverti kā kvalitātes un statusa brendi starp daudziem citiem svarīgiem faktoriem, kas ietekmē patērētāju uztveri par globālajiem brendiem. Patērētājs globālo brendu uztver kā universāli dalītu nozīmi, kas atklāj brenda būtiskākās vērtības. Mērķis, brenda vārds, dizains, iesaiņojums, izplatīšana, cenu līmenis un komunikācija no visiem skatu punktiem ar patērētājiem ir nepieciešama stimulu nodrošināšana, lai rastos vienota brenda izpratne. Vietējie brendi pastāv vienā valstī vai ir limitēti ģeogrāfiskā apvidū. Spēcīgi vietējie brendi vienmēr ir baudījuši lielu tā atpazīstamību un pievilcību noteiktajā tirgū. Uzticamība vietējiem brendiem ir daudz lielāka, jo parasti ieinteresētās puses arī atrodas vietējā tirgū .

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register