Term Papers
Business and Law
Business
Vadītāja darbība SIA "Austrumvidzeme" tēla un atpazīstamī...-
Vadītāja darbība SIA "Austrumvidzeme" tēla un atpazīstamības nodrošināšanā
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 2 | |
IEVADS | 5 | |
1. | Organizācijas tēls un atpazīstamība | 7 |
2. | Vadītājs kā organizācijas tēla un atpazīstamības veidotājs | 11 |
2.1. | Vadītāja personība | 11 |
2.2. | Līderība un prasme vadīt komandu | 15 |
2.3. | Ārējās un iekšējās komunikācijas veidošana | 17 |
3. | SIA mācību centra „Austrumvidzeme” Rēzeknes nodaļas tēls, problēmas tās atpazīstamības nodrošināšanā | 21 |
4. | SIA mācību centra „Austrumvidzeme” vadītājs un viņa aktivitātes organizācijas tēla pilnveidošanā un publicitātes nodrošināšanā | 23 |
4.1. | Vadītāja personisko īpašību un profesionālās kompetences raksturojums | 24 |
4.2. | Sadarbība ar masu medijiem organizācijas publicitātes nodrošināšanā | 29 |
4.3. | Vadītāja vadības stils un tā ietekme uz organizācijas tēlu | 30 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 33 | |
NOBEIGUMS | 35 | |
IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS | 36 |
1. Organizācijas tēls un atpazīstamība
Korporatīvā identitāte ir veids, kā organizācija tiek atpazīta un atšķirta no citām. [9., 18.]. Ir vairāki paņēmieni, kā tas tiek darīts. Ne tikai organizācijas ēka, tās iekārtojums, īpašs apģērbs darbiniekiem ir būtisks organizācijas identitātes veidošanas princips, bet arī izveidota organizācijas devīze, sauklis, kā arī logo vai simbols ir tie, kuri atšķir organizāciju no pārējām.
Organizācijas devīze parasti rodas tās dibināšanas laikā. Kaut gan dažkārt tā izveidojas organizācijas attīstības periodā. Devīze ir pieņemts aforisms, kas atspoguļo organizācijas mērķi un tās nostāju. Atšķirībā no saukļiem, devīze tiek reti, mainīta [11., 208.]
Savukārt saukļi ir īsas, viegli iegaumējamas frāzes, kuras tiek regulāri mainītas, piemēram, Coca-Cola: „Always Coca-Cola”, Ādažu čipsi „Nežēlīgi garšīgi” u.c. Pārsvarā tās tiek izmantotas reklāmās.
Logo ir tas, kurš simbolizē organizāciju un kuram ir jāveic organizācijas atpazīšanas funkcija. Tāpat kā devīzes un saukļus, tā arī logo izmanto reklāmās un sludinājumos. Tie tiek likti arī uz organizācijas ēkām, un daudzās citās vietās, kur sabiedrības to varētu ieraudzīt.
Pēc autores domām pilnīgi katram uzņēmuma ir jāizveido savs logo, kurš ir iestrādāts, gan zīmogā, gan veidlapās, tas daļēji arī parāda organizācijas vēlmi strādāt nākotnē. Šis logo parādās ikvienā dokumentā un tās kalpo, kā atpazīstamības zīme. Ir sabiedrības daļai, kurai ir redzes atmiņa un bieži tā uzņēmumu atpazīts, nevis pēc nosaukuma, bet gan tikai pēc log…
Kvalifikācijas darba temats ir „Vadītāja darbība organizācijas SIA mācību centrs ,,Austrumvidzeme” tēla un atpazīstamības nodrošināšanā” Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt vadītāja darbību SIA Mācību centra „Austrumvidzeme” tēla un atpazīstamības nodrošināšanā. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir pētīts organizācijas tēls un tā atpazīstamība no teorētiskā aspekta un galvenie elementi, kas veido organizācijas tēlu un priekšnosacījumi uzņēmuma atpazīstamībai. Otrā nodaļā tiek pētīts un raksturots organizācijas vadītāja loma uzņēmuma tēla un atpazīstamības veidošanā, trešajā nodaļā noraksturots mācību centra „Austrumvidzeme” tēls un izanalizētas tā problēmas atpazīstamības nodrošināšanā, ceturtajā nodaļā veikta SIA mācību centra „Austrumvidzeme” Rēzeknes nodaļas vadītājas un aktivitātes organizācijas tēla pilnveidošanā un publicitātes nodrošināšana, kā arī ir izanalizētas autores veidotās darbinieku anketas par darbinieku apmierinātību ar pašreizējiem motivēšanas faktoriem un iegūto rezultātu analīze. Kvalifikācijas darbs sastāv no anotācijas, ievada, divām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, nobeiguma un pielikumiem. Kvalifikācijas darba izstrādes gaitā analizēta teorētiskā literatūra par organizācijas tēlu un atpazīstamību, kā arī vadību. Pētījuma rezultāti apkopoti attēlos un kopā ar to analīzi apskatāmi darba trešajā un ceturtajā nodaļā. Secinājumi un galvenie atzinumi tiek izvirzīti pamatojoties uz iegūtajiem pētījuma datiem. Priekšlikumi izstrādāti, pamatojoties uz veiktajiem pētījumiem un analīzi.
- Kvalitātes vadības sistēmas attīstības problēmas virzieni Latvijā
- Vadītāja - līdera sociālpsiholoģiskais raksturojums
- Vadītāja darbība SIA "Austrumvidzeme" tēla un atpazīstamības nodrošināšanā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
Term Papers for university65
-
Vadītāja iespējas komandas veidošanā individuālajā uzņēmumā “X”
Term Papers for university65
Evaluated! -
Personīgo sasniegumu nozīme veiksmīgas biroja vadītāja karjeras veidošanā
Term Papers for university66
-
Daudzpakāpju tirgvedības koncepcijas pielietošana multinacionālo kompāniju darbībā
Term Papers for university57
Evaluated! -
SIA "Auto” darbība un attīstības iespējas
Term Papers for university80
Evaluated!