Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:334944
 
Evaluation:
Published: 08.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  IEVADS    5
1.  Organizācijas tēls un atpazīstamība    7
2.  Vadītājs kā organizācijas tēla un atpazīstamības veidotājs    11
2.1.  Vadītāja personība    11
2.2.  Līderība un prasme vadīt komandu    15
2.3.  Ārējās un iekšējās komunikācijas veidošana    17
3.  SIA mācību centra „Austrumvidzeme” Rēzeknes nodaļas tēls, problēmas tās atpazīstamības nodrošināšanā    21
4.  SIA mācību centra „Austrumvidzeme” vadītājs un viņa aktivitātes organizācijas tēla pilnveidošanā un publicitātes nodrošināšanā    23
4.1.  Vadītāja personisko īpašību un profesionālās kompetences raksturojums    24
4.2.  Sadarbība ar masu medijiem organizācijas publicitātes nodrošināšanā    29
4.3.  Vadītāja vadības stils un tā ietekme uz organizācijas tēlu    30
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    33
  NOBEIGUMS    35
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    36
Extract

1. Organizācijas tēls un atpazīstamība
Korporatīvā identitāte ir veids, kā organizācija tiek atpazīta un atšķirta no citām. [9., 18.]. Ir vairāki paņēmieni, kā tas tiek darīts. Ne tikai organizācijas ēka, tās iekārtojums, īpašs apģērbs darbiniekiem ir būtisks organizācijas identitātes veidošanas princips, bet arī izveidota organizācijas devīze, sauklis, kā arī logo vai simbols ir tie, kuri atšķir organizāciju no pārējām.
Organizācijas devīze parasti rodas tās dibināšanas laikā. Kaut gan dažkārt tā izveidojas organizācijas attīstības periodā. Devīze ir pieņemts aforisms, kas atspoguļo organizācijas mērķi un tās nostāju. Atšķirībā no saukļiem, devīze tiek reti, mainīta [11., 208.]
Savukārt saukļi ir īsas, viegli iegaumējamas frāzes, kuras tiek regulāri mainītas, piemēram, Coca-Cola: „Always Coca-Cola”, Ādažu čipsi „Nežēlīgi garšīgi” u.c. Pārsvarā tās tiek izmantotas reklāmās.
Logo ir tas, kurš simbolizē organizāciju un kuram ir jāveic organizācijas atpazīšanas funkcija. Tāpat kā devīzes un saukļus, tā arī logo izmanto reklāmās un sludinājumos. Tie tiek likti arī uz organizācijas ēkām, un daudzās citās vietās, kur sabiedrības to varētu ieraudzīt.
Pēc autores domām pilnīgi katram uzņēmuma ir jāizveido savs logo, kurš ir iestrādāts, gan zīmogā, gan veidlapās, tas daļēji arī parāda organizācijas vēlmi strādāt nākotnē. Šis logo parādās ikvienā dokumentā un tās kalpo, kā atpazīstamības zīme. Ir sabiedrības daļai, kurai ir redzes atmiņa un bieži tā uzņēmumu atpazīts, nevis pēc nosaukuma, bet gan tikai pēc log…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −35,68 €
Work pack Nr. 1243144
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register