Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:671429
 
Evaluation:
Published: 11.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Stratēģiskās plānošanas būtība un nozīme    5
1.2.  Stratēģiskās vadīšanas būtība    7
1.3.  Nozares raksturojums    9
1.4.  Uzņēmuma raksturojums    12
1.4.1.  Uzņēmuma paraksts    12
1.4.2.  Uzņēmuma vēsture un asortiments    12
1.4.3.  Nodarbošanās ar labdarību    14
1.4.4.  Uzņēmuma personāls    14
1.4.5.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtējums    15
1.4.6.  Uzņēmuma produktu klāsts    16
1.4.7.  A/s Rīgas piena kombināts ārējā un iekšējā vide    16
1.4.7.  Portera 5 spēku modelis    20
1.4.9.  SVID analīze    21
2.  Projekta daļa    24
2.1.  General Electric modelis    24
2.2  Konkurentu analīze izmantojot Bostonas matricu    26
2.3.  Tirgus ietilpības aprēķināšana    28
2.4  Pieprasījums pēc uzņēmuma produkcijas    29
2.5.  Cenas noteikšana    29
  Secinājumi un priekšlikumi    29
Extract

Katra uzņēmuma darbības pamatā ir labi koordinētu vadīšanas pasākumu kompleks, kas nodrošina eksistenci konkrētos tirgus apstākļos. Lai uzņēmuma darbība būtu veiksmīga un ienestu peļņu tagadnē vai nākotnē, katram uzņēmumam ir jāizvēlas stratēģija, kas atbilst situācijai, kā arī nav mazsvārīga izvēlētās stratēgijas realizēšana praksē.
Katrs uzņēmums meklē paņēmienus sava uzņēmuma attīstībai, šim nolūkam tiek izmantota stratēģiskā plānošana ilgam laika periodam.
Pētamais uzņēmums ir a/s Rīgas piena kombināts. Studiju darbā izstrādāšanā tika izmantots ierobēžojums – no visiem piena produktu veidiem tika pētīts tikai piens, kā pamatprodukts.
Kursa darbā tiek aprakstīta a/s Rīgas piena kombināts darbība un ar to saistītas īpatnības, nozare, kurā darbojas uznēmums, konkurenti, tirgus apstākļi u.c. faktori, kas ir nepieciešami uzņēmuma darbības analīzei un turpmākas stratēģijas izstrādāšanai.
Uzņēmumā stratēģijai ir ļoti liela nozīme, jo no tās pareizas izvēles ir atkarīga uzņēmuma veiksmīga darbošanās tirgū.
Pētījuma mērķis ir uzņēmuma a/s Rīgas piena kombināts izpēte, ta pozīcijas noteikšāna tirgū un konkurentu vidū, kā arī secinājumi un priekšlikumi attiecībā pret uzņēmuma turpmāko darbību un uzņēmumam piemērotas stratēģijas izvēle. Darbā aprakstītie uzdevumi ir pārtikas nozares izpēte, lielāko konkurentu noteikšana, un arī iespējas izcelties to vidū, realizējot vadīšanas pasākumus, veikt uzņēmuma analīzi izmantojot dažādus modeļus, noteikt stratēģiju un atrast iespējas, kā maksimāli pielāgoties situācijai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1151486
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register