Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503962
 
Evaluation:
Published: 24.11.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Mārketings ir sarežģīts process, kas ietver organizācijas kultūras un stratēģijas veidošanu, lai ražotāji preces un pakalpojumus nodotu patērētājiem. Tas ietver produktu un pakalpojumu izstrādi, reklamēšanu un izplatīšanu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Laika gaitā mārketings ir attīstījies, koncentrējoties uz abpusēji izdevīgu attiecību izveidi un uzturēšanu. Tas prasa mākslas un zinātnes sajaukumu, kurā cilvēki uzņēmumā cenšas radīt pievienoto vērtību, apmierinot klientu, akcionāru, biznesa partneru un visas sabiedrības vajadzības. Galu galā mārketinga mērķis ir radīt pieprasījumu un veicināt produkta, pakalpojuma vai idejas pārdošanas apjomu un ieņēmumus.
Liels pagrieziena punkts mārketinga attīstībā notika 1970. gadā, kad parādījās saziņa caur e-pastu, kura aizsācējs bija Rejs Tomlinsons. Tehnoloģijām turpinot attīstīties, plaši izplatītā datoru un interneta izmantošana 90. gados, kam sekoja viedtālruņu un citu mobilo ierīču izplatība 2000. gadu sākumā, izraisīja būtiskas izmaiņas komunikācijā gan personiski, gan publiski.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register