Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:190523
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Starptautiskais zīmols Nike ir pasaulē vadošākais apģērbu, apavu, sporta aprīkojuma un
aksesuāru dizainers, tirgotājs un izplatītājs. Zīmols vispārīgi iestājas par iedvesmas radīšanu
ikvienam, aktīvu dzīves veidu un potenciāla izmantošanu un attiecīgi Nike produkti ir domāti
ikvienam, jo pēc zīmola uzskatiem sports neaprobežojās tikai ar profesionālismu un sasniegumiem. 1
Nike zīmols iestājas par iekļaujošas sabiedrības nozīmi un tās akcentēšanu ikdienā, akcentējot gan
savu nostāju sociālajos tīklos, gan materiāli ieguldot un atbalstot dažādas organizācijas, kas
koncentrējas uz izglītību, sociālo taisnīgumu, ekonomisko iespēju palielināšanu, lai risinātu radušos
nevienlīdzību sabiedrībā. Runājot par komunikāciju ar savu auditoriju Nike neapšaubāmi izmanto
izcilu stratēģiju savās reklāmu kampaņās integrējot dažādas vērtības, zīmola nostāju, balsta tās uz
kopienu apvienošanu, planētas aizsargāšanu, vienlīdzību un iekļautību, kā arī iedvesmas radīšanu un
papildus bieži vien iekļaujot tajās arī dažādas slavenības un iedvesmojošus sportistus, tādejādi
parūpējoties, ka reklāmā ietvertais ziņojums nonāk plaši pasaulē un sasniedz maksimāli lielāku
atpazīstamību un mērķauditoriju. …

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1397331
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register