Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:709461
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Mūsdienās uzņēmumi izstrādā dažādas reklāmas attiecīgi savai mērķauditorijai, līdz ar to
pastāv arī dažādi reklāmu veidi. Reklāmu veidus iespējams iedalīt konkrētāk pēc mērķiem, pēc satura,
pēc aptveramās teritorijas un pēc to izplatīšanas veidiem, kanāliem. 1 Neapšaubāmi, attiecīgi reklāmu
veidiem, reklāma veicina jaunu produktu ieviešanu tirgū, sniedz informāciju par produktu, veido
noteiktu produktu un uzņēmuma tēlu, veicina sabiedrības kultūras un estētisko vērtību attīstību un
piedalās cilvēku domāšanas un sociālās uzvedības veidošanā. 2
Raugoties uz starptautiskā zīmola Nike izstrādātajām reklāmas kampaņām, iespējams secināt,
ka zīmols neizmanto tikai viena veida reklāmas savas mērķauditorijas sasniegšanā un uzrunāšanā vai
savu jauno produktu virzīšanā tirgū vai, protams, komunikācijas veidošanā ar patērētājiem. Zīmolam
ir novērojamas gan informatīvās reklāmas par jauniem produktiem, ko zīmols piedāvā, gan
komercreklāmas, uzsverot zīmola identitāti, vērtības, veidojot pozitīvu uzņēmuma un tā produktu
tēlu.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1397334
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register