-
Biroja vadītāja - referenta kvalifikācijas prakse
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | VENTSPILS 3.VIDUSSKOLAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | Ventspils 3.vidusskolas vēsture | 4 |
1.2. | Ventspils 3.vidusskolas darbību saistošie un būtiskie likumdošanas un normatīvie akti | 4 |
1.3. | Ventspils 3.vidusskolas darbības virziens | 5 |
2. | SAIMNIECISKĀ DARBĪBA UN FINANSES | 6 |
3. | IZGLĪTĪBAS PROCESA ORGANIZĀCIJA | 8 |
3.1. | Organizatoriskā struktūra | 9 |
3.2. | Vadības līmeņi | 11 |
3.3. | Vadības stils | 12 |
3.4. | Vadītāja un viņa vietnieku funkcijas un pienākumi | 13 |
4. | INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS UN PROGRAMMNODROŠINĀJUMS | 17 |
4.1. | Tehnoloģiskais nodrošinājums | 17 |
4.2. | Programmnodrošinājums | 21 |
5. | INFORMATĪVĀS APMAIŅAS STRUKTŪRA | 22 |
6. | PLĀNOŠANA | 24 |
6.1. | Stratēģiskā plānošana | 25 |
6.2. | SVID analīze | 25 |
6.3. | Taktiskā plānošana | 27 |
6.4. | Operatīvā plānošana | 27 |
7. | PERSONĀLS | 28 |
7.1. | Atlase | 28 |
7.2. | Motivācija | 29 |
7.3. | Kontrole | 30 |
7.4. | Kolektīva kvalitātes formēšanās un pilnveidošanās iespējas | 31 |
8. | LIETVEDĪBA | 33 |
SECINĀJUMI | 33 | |
PRIEKŠLIKUMI |
Prakses vieta: Ventspils 3.vidusskola
Prakses laiks : no 2002.gada 11.oktobra līdz 2002.gada 20.decembrim ( 10 kalendārās nedēļas )
Skolā sāku strādāt 1994.gadā, Latvijai grūtā brīdi, kad vecos likumus, normatīvos aktus un lietvedībā pieņemtos noteikumus no veciem nomainīja jaunie. Ne visi sākumā bija perfekti izstrādāti, pakāpeniski tie tika uzlaboti. Viss mainījās ļoti strauji un es mainījos līdzi. Sākumā skolā nebija ne datora, ne kopētāja, ne faksa. Bez jebkādu kursu palīdzības, pašmācības ceļā viss bija jāapgūst no jauna. Pakāpeniski klāt nāca personāla daļas darbs un arhivēšana. Bija jāapgūst Darba likumdošana un arhivāra iemaņas.
Prakses mērķis:
1.Atspoguļot Ventspils 3.vidusskolas darbības virzienu un darba organizēšanu.
2. Salīdzināt teoriju ar tās reālo pielietojumu praksē.
Prakses uzdevumi:
1.Iepazīties ar likumdošanas, normatīvajiem aktiem, kas ir saistoši Ventspils 3.vidusskolas darbībai, un ir būtiski, vadot skolas darbu.
2.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas darbības virzienu , organizatorisko struktūru, vadības līmeņiem un stilu.
3.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas informācijas apmaiņas sistēmu.
4.Iepazīties ar informācijas tehnoloģijām un programmnodrošinājumiem, kas tiek izmantotas Ventspils 3.vidusskolā.
5.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas vadības amata un darba pienākumiem.
6.Analizēt Ventspils 3.vidusskolas darba organizēšanu, vadīšanu un kontroli. Salīdzināt teoriju ar reāli notiekošo.
7.Iepazīties ar darbinieku izglītības pilnveidošanos, profesionālās izaugsmes iespējām, darba rezultativitātes fiksēšanu, kontroli un vadīšanu.
8.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas lietvedību un analizēt to, salīdzināt teorētiskās nostādnes ar praktisko darbību.
9.Iepazīties ar organizācijas darbinieku atlases principiem, darba līgumu formu, darba pienākumu aprakstiem.
10.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas darbinieku motivācijas veidošanos un pilnveidošanās mehānismu.…
Uzņēmuma darbības apraksts un analīze.
- Biroja darba prakses atskaite
- Biroja vadītāja - referenta kvalifikācijas prakse
- Prakse valsts pārvaldes iestādē
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakse uzņēmumā "E-Lats"
Practice Reports for university27
-
Pirmsdiploma kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university26
-
Prakse grāmatvedībā budžeta iestādē
Practice Reports for university53
-
Dažādu organizāciju personāldaļu darba novērošanas un salīdzināšanas prakse
Practice Reports for university18
-
Dažādu organizāciju personāldaļu darba novērošanas un salīdzināšanas prakse SIA "S"
Practice Reports for university17