Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:200235
 
Evaluation:
Published: 13.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Muzeju prakses noslēguma anketa    3
  Ievads    5
  Pieredze    6
  Muzejs un skola    9
  Muzejpedagoģijas programmas    10
  Nodarbība    11
  Ievads    11
  Muzejs    11
  Nobeigums    12
  Aprobācija    13
  Piedāvājuma analīze    14
  Priekšlikumi    15
  Pielikums    16
Extract

Priekšlikumi
Secinu, ka muzejs tiešām var būt laba vieta, kur gūt papildus zināšanas, kas vēlāk noder gan skolas solā, gan eksāmenos, gan dzīvē. Diskusijās tam piekrita arī paši skolēni.
Manuprāt, es veiksmīgi izvēlējos muzeju, jo skolēni to zināja jau iepriekš, kas man ļāva labāk novērtēt viņu attieksmes izmaiņas pirms un pēc šīs muzejpedagoģijas programmas. Kopumā skolēnu attieksme pret muzejiem Vecpiebalgas vidusskolā ir diezgan pozitīva, tāpēc šī muzeja apmeklēšanas reize bija tikai kārtējā labā pieredzes daļa. Skolēniem patīk vietējie muzeji, un viņi tos labprāt apmeklē, īpaši tematisko pasākumu ietvaros.
Turpmākajām muzeju praksēm mana galvenā rekomendācija būtu skolotāju programmas studentiem lūgt vispirms apmeklēt vairākas muzejpedagoģijas programmas dažādos muzejos, jo man bija grūti sniegt objektīvu izvērtējumu tāpēc, ka nebiju redzējusi līdzīgas programmas citos muzejos un man nebija ar ko salīdzināt. Tas palīdzētu skolotājiem atrast piemērotāku un labāku programmu saviem skolēniem, lai skolēni gūtu tiešām labu pieredzi. Šīs idejas mīnuss ir tas, ka studentiem būs jāiegulda vairāk laika, bet, manuprāt, tā būtu laba pieredze, kura vēlāk noderētu skolā audzinātāja darbā, kad jāplāno ekskursijas klasei.
Prakses organizētība bija laba, vienīgi nedaudz trūka informācijas par to, kā labāk izvērtēt redzēto muzejpedagoģijas programmu. Nākošajiem gadiem iesaku noteikt kritērijus vai vismaz atsevišķas kritēriju grupas, pēc kurām izvērtēt programmu, jo man personīgi trūka izpratnes par to, kas tieši man programmā būtu jāizvērtē, jo muzeju izglītojošais formāts var atšķirties un viņam būtu jāatšķiras no tā, kāds tiek piedāvāts skolās.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register