Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:215120
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

5.slaids
Kā mārketinga stratēģiju izvēloties mobilo mārketingu, uzņēmumam ir svarīgi saprast dažādus priekšnoteikumus – īsziņas nevajadzētu izsūtīt pārāk bieži, vislabāk to darīt līdz divām reizēm mēnesī. Tāpat uzņēmumam ir jāvienojas par stratēģiju, kā tiek iegūti klientu telefona numuri. Bieži tiek izmantota anketēšana, kad klients aizpilda pieteikuma anketu, viņam tiek prasīts telefona numurs un iespēja izvēlēties, vai uz konkrēto telefona numuru klients vēlas saņemt īsziņas, piemēram, par akcijām, atlaidēm vai arī kādu citu informatīvu pakalpojumu. Jāatceras, ka klientam ir jādod izvēle – piekrist īsziņu saņemšanai vai nē, citādāk īsziņu nosūtīšana bez klienta piekrišanas vairs nenesīs vēlamos rezultātus, bet izraisīs tieši pretējo efektu, radot SMS spamu.
Svarīgi ir pievērst uzmanību tam, kādos laikos klientiem tiek nosūtītas īsziņas – tās nevajadzētu sūtīt agri no rītiem, kā arī vēlos vakaros, jo šajos brīžos, visticamāk, īsziņai netiks pievērsta nepieciešamā uzmanība, kā arī klientu traucēšana šajās dienas stundās var izraisīt negatīvu atbildes reakciju.
Ir vajadzīgs segmentēt saņēmējus, jo mobilais tālrunis tiek uzskatīts par privātāku zonu nekā e-pasts. Tāpēc, saņemot neatbilstošu SMS, cilvēks būs daudz aizkaitinātāks nekā saņemot neatbilstošu e-pasta vēstuli. Un otrādi – tā kā īsziņu atvēršanas un izlasīšanas rādītāji ir tuvu 100%, atbilstošs saturs īsziņā var radīt pārsteidzoši labus rezultātus. Segmentē saņēmējus grupās, izmantojot visus pieejamo datus, un katrai grupai sūti tikai tai paredzēto informāciju.
Īsziņās nevajadzētu iekļaut pārāk daudz informāciju, tādejādi vajadzētu norādīt, kur klients varētu atrast detalizētāku informāciju, bet nevajadzētu īsziņā norādīt arī pārāk maz informācijas. Kā piemēram šajā attēlā, kur uzņēmumus nav piedāvājis iespēju atteikties no īsziņu saņemšanas. Klientam ir jādod izvēle vai viņš vēlas vai nevēlas izmantot šo pakalpojumu.
Īsziņu izsūtīšana klientiem noteikti uzlabo komunikāciju klienta un uzņēmuma starpā, bet ir nepieciešams atrast labāko pieeju mobilajam mārketingam, lai klients nejustos traucēts un būtu apmierināts.
6.slaids
Vislabāk īsziņu mārketings noderēs tādiem uzņēmumiem, kuriem ir daudz klientu un kuriem diezgan bieži ir nepieciešams nosūtīt svarīgu informāciju. Bet jebkurā gadījumā mobilais mārketings un tieši īsziņu mārketings var sniegt pozitīvu efektu ikvienam biznesam, jo tas nodrošina ar rezultātu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1386454
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register