Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:598732
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ievads
Atsaucība uz Mobilā Mārketinga kampaņām ir daudz lielāka, salīdzinot ar tiešā pasta kampaņām, pie tam izmaksas uz informācijas vienību ir mazākas.
SMS strauji kļūst par efektīvu reklāmas kanālu.
Uzņēmēji ir sapratuši M-komercijas spēku un rezultātā arvien vairāk uzņēmumu ir pievērsušies jautājumam - kā šo mārketinga veidu izmantot savā labā.
Mobilā Mārketinga veiksmes faktori:
Neatkarīgi no atrašanās vietas;
Neatkarīgi no laika;
Interaktivitāte / Aktualitāte;
Lokalizācijas iespējas;
Laika savietojamība;
Izklaide / Emocionālā pieskaņa.
Cik efektīvs ir Mobilais Mārketings tieši Latvijā?
Vidējie Latvijas SMS akciju efektivitātes rādītāji parasti svārstās robežās no 0.5 – 10% respondentu, atkarībā no nosūtītā SMS apjoma.
Šis atdeves līmenis, protams, lielā mērā ir atkarīgs no attiecīgās akcijas – jo saistošāks piedāvājums, jo lielāka atsaucība.
Lai iegūtu maksimāli augstu atdeves līmeni, ir jābūt motivatoram. Parasti par motivatoru kalpo atlaides, bezmaksas ielūgumi, papildu bonusi utt. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1127566
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register