Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:827370
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskie aspekti    4
  SITUĀCIJAS APRAKSTS UN ANALĪZE    5
  Priekšlikumi situācijas uzlabošanai    9
  INFORMĀCIJAS AVOTI    11
Extract

IEVADS
Iekšējā komunikācija ir jebkura veida informācija, kas izplatās uzņēmuma iekšienē apzinātā vai neapzinātā formā . Iekšējā komunikācija ir neatņemama sastāvdaļa katrā uzņēmumā, tajā skaitā ari bankā. Iekšējā komunikācija atbalsta vienotību ceļā uz organizācijas mērķu sasniegšanu un izdzīvošanu pastāvīgi mainīgā biznesa vidē. Tā ir nozīmīgs organizācijas kultūras attīstības un uzturēšanas instruments. Veiksmīga iekšējā komunikācija veicina biznesa mērķu sasniegšanu, jo atbalsta savstarpēju izpratni starp dažādām struktūrvienībām. Lai arī šai funkcijai ir konkrēta vieta, struktūra un vadītājs, par komunikāciju organizācijas iekšienē faktiski atbildīgs ir ikviens darbinieks. Profesionāli organizētas uzņēmuma iekšēja komunikācijas pamatā jābūt galvenajam komunikācijas principam - komunikācija nevar būt vienpusēja, jābūt atgriezeniskajai saitei.
Latvijā ļoti liels izņēmēju skaits joprojām nesaprot iekšējās komunikācija nozīmi. Vadītajiem liekas, ka ar iekšējo komunikāciju viņu uzņēmumā viss ir kārtībā, jo ir izstrādāti regulējoši noteikumi un ieviestas starptautiskās prasības. Pēc iestāšanos ES Latvijas uzņēmēji arvien lielāku uzmanību pievērš iekšējās komunikācijas, situācijā šajā jomā uzlabojas, bet diemžēl šie uzlabojumi nav pietiekošajā līmenī.
Pamatojoties uz iekšējās komunikācijas tik nozīmīgu lomu jebkura uzņēmumā vai organizācijā, referāta mērķis ir aprakstīt un novērtēt Danske Bank A/S filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija līmeni. Lai pēc iespējas pilnīgāk sasniegtu izvirzīto referāta mērķi, ir izstrādāti sekojošie uzdevumi:
1. Aplūkot dažādos informācijas avotos informāciju, kas dod iespēju saprast iekšējas komunikācijas būtību un nozīmīgumu.
2. Pamatojoties uz iegūto informāciju analizēt un novērtēt iekšējo kumunikāciju Danske Bank A/S filiālē Latvijā.
3. Dot secinājumus iekšējo kumunikācija organizāciju bankā un izteikt savus priekšlikumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1124116
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register