Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:636337
 
Evaluation:
Published: 06.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vadība    5
2.  Stils    6
3.  Vadības evolūcija    7
4.  Apmierinātība ar darbu    8
5.  Vadītāju tipi    10
6.  Kas nepieciešams darbiniekam pēc Maslova vajadzību piramīdas    15
  Tā ir teorija uz kuras pamata balstās ideja par to, kas ir nepieciešams cilvēkam, lai viņš būtu apmierinats    15
  Ņemot par pamatu klasisko, Maslova sākotnēji izveidoto vajadzību hierarhiju, redzams, ka tā sastāv no 5 līmeņiem. Taču Maslovs uzsver, ka cilvēkam, kuram nav apmierinātas zemākā līmeņa vajadzības, augstākie līmeņi nekļūst aktuāli, un pilnvērtīga personības attīstība nenotiek. [ 1 ]    15
7.  Kā motivēt darbiniekus, lai kļūtu par labu vadītāju    17
8.  Vadības sistēmas analīzes būtība    20
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Ievads

Šis kursa darbs ir ar mērķi, lai izpratsu padoto vadīšanas veidus, to negatīvās un pozitīvās puses. Vadītāja spēja organizēt, vadīt un ietekmēt padotos ir ļoti svarīga, tādēļ autors vēlējās atklāt, kādi ir vadīšanas stili un kā iedalās vadītāji. Mērķis ir aplūkot dažādus vadīšanas stilus un secināt, kurš vadīšanas stils ir atbilštošs konkrētām situācijām, jo no pareizas vadīšanas ir atkarīga padoto darbība no kuras savukārt ir atkarīgi uzņēmuma panākumi.
Mūsdienu pasaulē strauji attīstoties ekonomiskajiem, sociālajiem un politiskajiem faktoriem, ar vien lielāka loma tiek pievērsta vadīšanas problēmām. Šīs problēmas nopietnību autors uzskata par nopietnu organizācijas panākumus ietekmējošu faktoru. Uzņēmējdarbība arvien vēl attīstās un organizāciju vadītāju darbā ir daudz nepilnību. Uzņēmējdarbības vadība ir aktuāla un ļoti nozīmīga, jo uz veiksmīgas vadības balstās panākumu augstums. Veiksmīga biznesa pamats ir atkarīgs no efektīgas vadītāja prasmes vadīt komandas un radīt labu socialpsiholoģīsko klimatu.
Attīstoties menedžmentam mūsdienās ļoti liela uzmanība tiek pievērsta uzņemuma garīgajam stāvoklim, darbinieku saskaņai, prasmei strādāt komandā un augstu tiek vērtētas vadītāja prasmes veidot uzņemuma iekšējo pasauli pēc iespējas pilnvērtigāku. Tomēr atsevišķās sfērās šī joma vēl nav līdz galam izprasta un novērtēta, vēl joprojām var saskarties ar situāciju, ka organizācijā garīgais potenciāls nebūt nav pirmajā vietā.
Katram vadīšanas stilam ir sava pielietošanas joma un atbilstoši apstākļi, kuros kāds konkrēts stils spējīgs veiksmīgi realizēties. Nenovērtējot šos apstākļus un pakļautībā esošo cilvēku spējas, izvēloties neatbilstošu, nepamatotu vadītāja darbības stilu, rezultāts neapšaubāmi būs negatīvs. Tāpēc katram vadītājam ir ļoti rūpīgi jaizpēta darbinieki, to sociālā vide, spējas un vēlemes, lai spētu atrast un pielietot konkrētiem apstākļiem atbilstošo vadīšanas stilu. Neapšaubāmi, lai jebkurš vadītājs, kura priekšā stāv šis nebūt ne tik vieglais uzdevums, spētu veiksmīgi to realizēt ir jāiepazīstas ar vadīšanas stilu teorētisko būtību.
Autore pētīs A/S Latvijas Finieris finanšu nodaļas direktores darbu izmantojot anketēšanas pētniecisko metodi (aptaujas metodi) un centīsies noskaidrot vai A/S Latvijas Finieris finanšu nodaļas direktore izmanto kādu no vadīšanas stiliem un ja izmanto, tad kuru tieši, jo cilvēku darbība notiek kolektīvā – grupā, saistībā ar citiem darbiniekiem, līdz ar to notiek pastāvīga mijiedarbība darbinieku vidū. Nenoliedzami, organizācijas darbībā loma ir katram organizācijas darbiniekam. Savukārt, katram darbiniekam ir savs temperamenta tips, kā arī daudzi indivīda attīstību ietekmējoši faktori ( iedzimtas īpatnības, sociālā vide, iegūtās īpatnības, apkārtējā vide). Līdz ar to vadītājam jāspēj sevi apzināties un pieņemt citus darbiniekus tādus, kādi tie ir, lai veidotu kopīgu izpratni un sadarbību. Vadības stils un ar to saistītā vadītāja efektivitāte ir atkarīga no reālās situācijas un vadītāja mākas piemērot situācijai atbilstošu stilu, rast iespēju tuvoties ideālai vadīšanai.
Autore sagatavos anketu un intervēs A/S Latvijas Finieris finanšu nodaļas direktori I. K. un tad noteiks pie kāda vadīšanas stila vadītāja pieder.
Autore izvērtēs kādi trūkumi piemīt vadītājai un izteiks priekšlikumus kā labot tos.
Pētījums ilgs aptuveni mēnesi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register