Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,56 (14%)
Discounted price*:
3,43
Purchase
Add to Wish List
ID number:224668
Evaluation:
Published: 15.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA VADĪŠANAS FUNKCIJAS    5
1.1.  Plānošanas funkcija    6
1.2.  Organizēšanas un koordinēšanas funkcija    7
1.3.  Kontroles funkcija    7
2.  A/S LATVENERGO    8
2.3.  Plānošanas funkcija    9
2.2.  Organizēšanas un koordinēšanas funkcija    11
2.3.  Kontroles funkcija    12
  SECINĀJUMI    13
  INFORMĀCIJAS AVOTI    14
Extract

SECINĀJUMI
Kopsavilkumā, varam spriest, ka marketinga funkcijas ir viens no galvenajiem pamatelementiem veiksmīgai uzņēmuma pastāvēšanai. Mūsdienās, ir grūti iedomāties uzņēmumu bez mārketinga, jo katra nianse, katra darbība uzņēmumā, parāda, cik konkurētspējīgs un stabils uzņēmums spēs būt un cik lielu mērķauditoriju uzrunās.
A/S Latvenergo, ļoti veiksmīgi spēj izmantot šīs funkcijas savā labā, lai spētu noturēt stabilu un konkrētspējīgu uzņēmumu tirgū. Katra pareizi izpildīta funkcija dod papildus iespējas un, protams, arī papildus ienākumus. Ja pareizi izmanto mārketingu, tad ir iespēja pacelt uzņēmumu, pat no visszemākā līmeņa un viss grūtākā starta.
Katram nozarei ir pilnveidošanās iespējas, arī mārketinga funkcijas ir iespējams pilnveidot un attīstīt vēl sekmīgākai darbībai. Ir jāattīstās it visā un jameklē plašāks iespēju loks.
Mūsuprāt, šo funkciju pilnveidošana ir atkarīga no tā, cik katrs uzņēmums, ir gatavs sevi parādīt tirgū. Ir japieverš lielāka uzmanība tieši patērētāju vēlmēm. Tas palīdzēs veikt precīzākas analīzes un saprast, kas īsti ir nepieciešams sabiedrībai un uz ko ir jāliek lielāks uzsvars. Ir jāpieverš lielāka uzmanība aptaujām, jāanalizē patērētāju viedokļi, jabūt ciešā saskarsmē ar patērētājiem. Paterētāji ir tie, kas palīdz pastāvēt lielākai daļai uzņēmumu.…

Author's comment
Editor's remarks
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/224668

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register