Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:672466
 
Evaluation:
Published: 30.03.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PAKALPOJUMU KVALITĀTE    4
2.  PAKALPOJUMU PIEDĀVĀJUMS    5
2.1.  Ēdienkartes piedāvājums    5
2.2.  Pasākumu piedāvājums    5
2.3.  Gatavās produkcijas piedāvājums    5
3.  ATSAUKSMES    6
4.  PAKALPOJUMU KVALITĀTES IZVĒRTĒJUMS    7
  SECINĀJUMI    10
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    11
Extract

SECINĀJUMI
Darbā nostādītais mērķis bija izpētīt “Lido ” piedāvātos pakalpojumus un izvērtēt pakalpojumu kvalitāti. Mērķis tika sasniegts, izpētot klientu atsauksmes un sūdzības par “Lido” uzņēmuma darbību, kā arī apskatot PVD reģistru par “Lido” restorāniem. Kā arī apskatot “Lido” pieejamos pakalpojumus, var secināt, ka pakalpojumu klāsts ir tiešām plašs un pieejams ikvienam interesējošam klientam. Izmantojot informāciju no atsauksmēm varēja noskaidrot uzņēmuma plusus un mīnusus, klientu domas par piedāvātajiem pakalpojumiem, ēdiena kvalitāti un uzņēmumā strādājošajiem darbiniekiem.
Darba gaitā tika secināts, ka klientu domas par uzņēmuma “Lido” pakalpojumu kvalitāti dalās. Daudzi, kuri apmeklējuši restorānus uzskata, ka ēdienu sortiments ir samazinājies gadu laikā un ir pieejami vienveidīgi ēdieni, un pie tā ir vainojama uzņēmuma vadība. Ir klienti, kuri domā, ka cenas par piedāvāto pakalpojumu ir pārāk lielas un nepiemērotas. Tā pat arī klienti ir neapmierināti ar ēdiena piegādi uz mājām. Ēdiena piedāvājums pasūtot uz mājām nav tik plašs kā restorānos. Pasūtījumi atnāk auksti, ēdiens nav kvalitatīvi pagatavots. Ir sūdzības, kurās raksta, ka ēdiens ir vecs un sabojājies. Apskatot pozitīvās atsauksmes par uzņēmuma darbību var secināt, ka daudzi no klientiem ir apmierināti un uzskata, ka “Lido” pieejamais ēdienu sortiments ir liels un ikkatram ir no kā izvēlēties. Vēl ir klienti, kuriem patīk, ka “Lido” ir bufetes stila restorāns. Klienti uzskata, ka personāls ir atsaucīgs, jo runā svešvalodās, kas ir liels pluss uzņēmuma darbībai. “Lido” klientiem patīk restorānu iekārtojums, it īpaši “Lido” ALFA inovatīvais, bet tajā pašā laikā latviskais interjers. Tika novērots, ka tūristiem un ārzemju viesiem cenas šķiet pietiekamas un atbilstošas pakalpojumam.
Izpētot “Lido” piedāvātos pakalpojumus, tika secināts, ka uzņēmums ir plašs un inovatīvs ar lielu piedāvājumu klāstu, lai uzņēmuma pakalpojumu būtu pieejami ikkatram klientam.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1391333
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register